Marit en Msroxy: bedankt! Ook ik heb besloten even wat afstand te nemen. Ga me nu even richten op werk, vrienden en leuke dingen doen. Merk dat ik die afleiding nodig heb. Ik zal heus nog wel komen kijken, maar niet meer elke dag. Nogmaals, superbedankt voor jullie steun, ervaringen en adviezen! Liefs, Wanna
Nou, dan zal ik dat ook maar doen! Nee hoor, had hetzelfde besluit eigenlijk ook al genomen. Ik heb ook even niet meer zoveel te melden haha. Succes met alles meiden! Groetjes msroxy
Nog een laatste update, al weet ik niet of jullie nog meelezen meiden. Helaas afgelopen week toch blijven vloeien met veel krampen, zodat ik uiteindelijk toch nog een curretage heb gehad. Pfff, had nooit gedacht dat het zo'n lange weg zou zijn. Hopelijk nu weer de goede kant uit.. Ik ben echt helemaal op......
Dat is heel vervelend meid! Het voordeel daarvan is dat je nu wel stopt met vloeien. Ik heb na me huilbui van zaterdag ook de draad weer opgepakt ben lekker buiten geweest heel de dag gister. Lekker een beetje kleur op me gezicht krijgen want zie er niet meer uit.
@ WannaBmum, ach jeetje meid dat is niet niks. Hopelijk is de curretage wel meegevallen. @ Essit, gelukkig gaat het weer de goede kant op. Hier gaat het opzich ook wel goed. Mijn eerste ongi was maar kort 3 dagen. Maar nu gister weer wat bloed verloren. Hoop niet dat het de kant uit gaat zoals mijn 18 dagen cyclus ben er toen 14 van ongi geweest.
@ wannabmum, ik kan me voorstellen dat zo'n curretage een flinke tegenvaller is na al die moeite... Neem even de tijd om er van bij te komen! Ikzelf ben op dit moment even niet zo bezig met zwanger worden. Het zou natuurlijk aan de ene kant leuk zijn, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik van al dat gedoe afben! Even mezelf weer normaal voelen...Komend weekend zal ik weer eens een testje wagen, maar ik verwacht er niets van. Volgende maand gaan we er weer écht voor. @mupkuh, jij hebt ook een flinke dosis geduld nodig met alles he? Ik hoop met je mee!
Baalde inderdaad wel even dat al die pijn en dat gedoe met die twee keer misoprostol achteraf voor niks bleken... en het duurde op deze manier weken voor je verder kunt. Maar goed, heb vannacht eindelijk weer eens goed geslapen en voel me vandaag veel beter. Ben meteen maar weer aan het werk gegaan en hopelijk ben ik er snel weer helemaal bovenop. Vind het fijn dat ik nu in ieder geval zicht heb op het krijgen van een normale cyclus, al vloei ik nog wel, maar dat is normaal. Succes meiden met testen! (o ja, hoe lang voordat jullie negatief testen/voor alle HCG weg is?)