Hai, bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik rond de innesteling na het vrijen echt E-NOR-ME buikpijn. Kon na de daad een (half)uur niks doen. Enkele dagen daarna bleek dus bij beide keren dat ik zwanger was. Vreemd genoeg lees ik daar dus niks over op internet. Nu zijn wij voor een 3e bezig, en ik vroeg me af of ik dit (die buikpijn) dus weer zou kunnen krijgen. Iemand die me hier wat over kan zeggen? Dank je. xxx Bloomy
Ieder lichaam is anders.. Dus ja, als je het bij de vorige 2 hebt gehad zit de kans erin dat je het nu weer krijgt.
Hmm, wel herkenbaar maar tot nu toe niet echt over nagedacht zelf 😋 Denk zeker dat je kans hebt dat het weer gebeurd omdat je het de vorige twee keer ook gehad hebt!
Ik heb bij alle 3 geen pijn gehad, maar net wat de andere zeggen elk lichaam is anders. Ik kon heel duidelijk aan m'n baarmoedermond voelen dat ik zwanger was. Ook dit keer weer, terwijl vele zeggen dat het niet anders zou voelen.
Misschien je eisprong? Ik heb wel eens dagen een gevoelige onderbuik na mijn eisprong...maar niet altijd...misschien dat jij enorme buikpijn hebt..
Ben ook benieuwd hoe je dit gevoeld hebt hihi Mijn baarmoeder ligt nu heel hoog en is een beetje hard klein bolletje en vruchtbaar slijm is weg. 🙈 @Liz dat herken ik idd van rond je eisprong die buik/rug pijn