Vroege miskraam...en dan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Onje, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Lieve dames,

Vorige week Dinsdag had ik een positieve clearblue test in mijn handen, 1-2 zwanger was de uitslag.
    Zaterdag werd ik wakker, veel bloed... Het bloeden heeft aangehouden tot ongeveer vanmorgen nog heel licht bloedverlies en nu vrijwel niets meer.
    Ik heb een Etos 2v5 test gedaan vanmiddag en geen duidelijke streep.

Een miskraam denk ik dus, lijkt mij in ieder geval vrij duidelijk.
    Maar wat nu ? Is een afspraak bij de huisarts nodig? Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt gelukkig.

Maar is het niet zo dat als ik nu negatief test (wil morgen nog even een clearblue doen ) dat "het" gewoon weg is, of moet ik dit nog laten controleren?

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Balen meid :( , het is wel raadzaam om nog een echo te laten maken, dan kun je ook zien of er geen weefsel is achtergebleven.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    He wat balen zeg:(

Ik zou zeker even je HA of een vk contacteren,zij kunnen dan zorgen voor een echo om te zien of je "schoon" bent.
    Sterkte!

4. Onje

Onje Niet meer actief

Dan ga ik dat zeker even doen!
    Mijn ha heeft heen echo apparatuur, dus weet niet of het nuttig is daarheen te gaan.
    Kan ik zomaar een vk in de buurt bellen

5. Onje

Onje Niet meer actief

Upje van mevr ongeduldig ;)

6. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ik zit in het zelfde schuitje.
    Vandaag contact gehad met de gyn
    Als de pijn aanhoud of de bloeding moet ik maandag langs komen voor een echo. Het is normaal dat je 2 weken pijn kan hebben. Hoeft niet. Het is belangrijk dat de bloeding wel afneemt is dat niet het geval dan zou ik als ik jou was ff een echo laten maken. Als je bloeding gestopt is is je baarmoeder weer schoon ( dat is wat de gyn vanmiddag aan mij vertelde ;) )
    Hoop dat je wat aan me antwoordt hebt
    Succes.

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik zou even een verloskundige bellen! Heb je geen doorverwijzing voor nodig.

8. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

3 jan 2013
    135
    0
    16
    Wat een vervelend nieuws!
    Ik zou echter wel nog een echo laten maken om te kijken of alles helemaal schoon is.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb je al een afspraak gemaakt?

Deel Deze Pagina