Inderdaad een mooi resultaat bij ons Pien, zijn we ook erg dankbaar voor. Maar laten we eerlijk zijn, het zegt helaas nog steeds helemaal niets! Er zitten 11 in de vriezer en 3 in de embryoscoop dus we krijgen hopelijk maandag een topper terug vind het wel erg spannend Jij dus toch curretage wat ontzettend erg voor je. Maar misschien maar goed dat je daarna helemaal schoon bent. En het is wat je zegt, je lichaam kan dus gelukkig zeker weten wel zwanger raken! dus dat is ''positief''. Het blijft vreemd dat je ondanks dit toch negatief getest hebt Hopelijk hoef je niet naar Wolvega en raak je gewoon zwanger van jullie Top Eskimo! Heel veel sterkte gewenst woensdag! denk aan je....
All: nou het lijkt er zowaar op dat ik net de miskraam heb gehad. Had al de hele avond kramp, maar ik meende dat het mijn darmen waren . Toen op een gegeven moment kreeg ik wel zo'n vermoeden dat het ook wel eens iets anders kon zijn. Na het douchen heb ik 2 paracetamol genomen, ging ik nog maar eens naar de wc om te checken of er niets kwam ofzo. Ik deed een maandverband in (gelukkig!). Ik stond weer op en floep, heel vies, maar ik voelde het eruit komen... heel vluchtig bekeken was het gewoon een donkerrode bloedprop. Heb het vlug in de wc gedaan en ben er weer op gaan zitten . Bloed nu ook nog behoorlijk. Maar als dit het was, dan valt het me ook erg mee eigenlijk. Ik hoop het wel! Morgenochtend maar gauw de poli bellen om te horen hoe nu verder. Ik moest bellen als ik alsnog veel gevloeid had, dan kunnen ze eerst nog even een echo maken. Met een beetje geluk hoef ik dan misschien morgen niet gecurreteerd te worden . Ik heb op het werk al aangegeven de komende 2 dagen er niet te zijn i.v.m. ziekenhuisbezoek, dus die laat ik hoe dan ook staan hoor. Maar goed, niet te vroeg gejuichd, het moet allemaal wel goed schoon zijn natuurlijk, anders kan ik alsnog voor de curretage. Het is heel raar om met zoiets blij te zijn natuurlijk, maar in mijn geval snappen jullie het vast wel.
Aah pien. Hopelijk was dat het! zo ging het bij mij ook. in elk geval alvast sterkte voor morgen! Knufff
Ah meis Maar ik snap je blij zijn hoor Zo ben je bang voor een MK en zo ben je blij als ie uit zichzelf komt Hier na meer dan 3 weken wachten nog niks Ik ga t morgen opwekken met medicatie Knuffel
Nou het is daar niet bij gebleven. Vlak na mijn berichtje verloor ik nog tot 2 x toe behoorlijk wat stolsels en misschien wel andere 'dingen', maar dat ging regelrecht de toiletpot in... Tsja hoeveel zal er uit moeten he. Je weet het niet... Dankje Frum! Pandora: Ik moet zeggen dat tot nu toe mij de pijn wel meevalt. Als ik dat geweten had, had ik me misschien wel niet zo druk hoeven maken. hoewel me dit niet op het werk had moeten overkomen, een maandverband houdt die stolsels echt niet lang tegen . Wel kramp hoor, maar heb tijdens sommige menstruaties wel eens meer pijn gehad. Maar wie weet ben ik er nog niet klaar mee... Heel veel sterkte morgen meid, ik hoop dat het je wat mee gaat vallen en je er snel vanaf bent!
Ondanks alle negatieve verhalen stap ik er maar blanco in Weet totaal niet wat ik moet verwachten ( ja buikpijn en bloed ) maar hoeveel, hoe erg???? Te vergelijken met weeen las ik Morgen om 9.30 een afspraak Heb gisteren nog een echo gehad. ..alles zat er nog mooi intact Dus de beetjes bloedverlies die ik heb gehad hebben niks gedaan Ga wel even een pak kotex night maandverband halen morgen voordat ik ga starten Deze gebruikte ik een week na mn bevalling ook En anders heb ik nog wel wat verdwaalde large tena lady's liggen Mag iig thuis blijven van mn werk tot de buikpijn is gezakt Ik hoop voor jou dat je dalijk helemaal schoon bent en er geen ct meer nodig is Het is allemaal niet leuk. ..maar een mk in je eigen omgeving lijkt me toch het fijnste ( klinkt ook al zo stom )
Vraag de gyn of hij je pijnstillers voor schrijft pandora. Heb ik toen ook gehad en had het écht nodig!
Ivm andere medicatie mag ik alleen de normale paracetamol :x Ik kan vragen of ze iets hebben wat wel bij mijn medicatie mag Maar ben er bang voor
Succes Pandora met de Cytotec.... Heb het begin van deze maand ook moeten inbrengen en alhoewel ik wel wat pijn heb gehad vond ik het achteraf gezien toch meevallen allemaal. Hoop niet dat het ooit nog nodig is maar zou bij een eventuele volgende miskraam zeker weer voor de Cytotec gaan. Hoop dat het bij jou ook allemaal goed verlopen zal.
Pandorra: mij viel de pijn achteraf erg mee, maar ik weet natuurlijk niet of de cytotec nog voor extra pijn kan zorgen. Niet direct aan het werk gaan, omdat je buikpijn over is hoor. Je kunt aardig wat bloed verliezen en daar wordt je ook niet echt lekker van, al heb je dat misschien niet direct in de gaten. Ik zou dag erna ook nog lekker thuis blijven. Ga ik in elk geval wel doen, maar die dagen had ik al vrij gekregen i.v.m. de curretage. Nou meiden, het was zeker niet alles . Ik had het nog niet gepost en de volgende 'lading' kwam en daarna kwamen er nog wel een stuk of 15 x om de 5-15 minuten dikke stolsels eruit. Duurde al met al tot half 3 vannacht... Heb niet de hele tijd op de wc gezeten. Ik dacht steeds: nou zal het wel klaar zijn . Maar dan lag ik weer even in bed en dan voelde ik weer een kramp opkomen en weer iets 'aandringen'. Hup snel weer naar de wc en dan kwam er weer zo'n dikke flats. Sorry . Het was gelukkig niet super pijnlijk, ik heb het gered op 2 paracetamol. Maar wel een waar bloedbad. Nu probeerde ik net de poli te bellen, maar die zijn pas vanaf half 9 bereikbaar en het spoednummer bellen heeft ook geen zin kennelijk, die zeggen: je moet om half 9 bellen. Ja, lekker dan. Nou goed, dan moeten ze maar zien hoe ze mij voor die tijd dat ik voor de curretage sta gepland, nog een echo geven. Ik hoop echt dat het nu wel klaar is. Kan me haast ook niet voorstellen dat er nog meer in mijn baarmoeder zou kunnen zitten . Ik heb me echt verbaasd over de hoeveelheid stolsels en bloed. Je zou zeggen dat het wel een 4-ling is geweest . Ondertussen moet ik nu nuchter blijven voor de curretage, maar heb al wel trek in wat en ik moet nog best lang wachten...
Klopt frum, heb eerst nog een echo gehad vanochtend en toen bleek niet alles nog goed leeg. Dus toch curretage. De curretage is goed gegaan. Ik heb de arts die me gecurreteerd heeft niet meer kunnen spreken, maar mij is verteld dat het goed is gegaan. Ik vloei nog wel, maar het is te doen. Toen mijn man me naar huis bracht, brak wel ff het zweet me uit en voelde ik me misselijk en wat buikpijn. Nu gaat het wel weer een beetje, heb wat gegeten. Spinazie, leek me wel goed na al dat bloedverlies . Nu heel rustig aan doen. Die narcose hakt er wel in merk ik. Pandora: hoe is het met jou, heb je mk inmiddels al gehad?
Nee helaas Ook geen pillen gekregen Morgen spoed curretage omdat de gynaecoloog denkt aan een partiele mola zwangerschap Kan er ook nog wel bij Ff domme vraag. . Wat had je allemaal bij in het ziekenhuis voor de curettage? Extra onderbroekje. ..makkelijke kleding??? Hoe lang moest je blijven? Fijn dat het goed is gegaan...lekker rustig aan doen meis
Ach balen Pandora! Weet niet wat het precies is wat je hebt, maar balen dat je nu toch gecurreteerd moet worden. Ik had een tijdschrift en mijn telefoon (met internet en muziek) mee. Had wel een extra onderbroek mee, maar was niet nodig geweest. Je krijgt daar namelijk een ziekenhuisonderbroekje aan als je naar de OK gebracht wordt. Tenminste zo ging het bij mij. Ze doen er ook een verbandje in. Ik had met een halve dag weer thuis kunnen zijn, maar bij mij kwam er een spoedkeizersnee tussen, waardoor ik langer moest wachten voor ik aan de beurt was. En ik moest eerder komen voor een echo. Al met al ben ik de hele dag weg geweest. Heel veel succes morgen!!