hey! Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad, en vorige week dinsdag zat mijn hcg onder de 1. De gynaecoloog verwachtte toen dat ik over ongeveer 4 weken ongesteld zou worden. Nu hoorde/las ik dat je extra vruchtbaar bent na een mk, klopt dat? Heb namelijk gisteren mijn eisprong gehad (heb getempt) en we hebben goed geklust! Verwacht niet al teveel aangezien we in de mmm zitten, en het spontaan nog nooit gelukt is, ook niet voor ons 1e kindje, maar omdat er niets gevonden is bij ons beide wilde ik de kans toch niet laten liggen. Weten jullie hier meer over? Ik ben niet gecurreteerd trouwens, de miskraam is spontaan gekomen na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. liefs wies
Ik lees hier veel verhalen over, ook van meiden hier die direct na de miskraam zwanger zijn geworden. Ik had stiekem toch wat hoop maar ben helaas vandaag ongesteld geworden ..Ik hoop dat jij meer gelukt hebt! Groetjes
angie, jammer zeg, maar wel een mooie cyclus gelijk zie ik. succes met je volgende ronde! hopelijk nu wel raak.
Hier! Na 4 weken kreeg ik pas weer vruchtbaar slijm en de ovutestjes gaven aan dat de eisprong kwam, en daarna had ik echt een goed gevoel erover! Het moet gewoon.. In ieder geval nog sterkte met alles! En natuurlijk succes! Ik hoop dat je mee komt kletsen bij novembermama-topic!! Liefs
Na een mk ben je, net als na een hsg, extra vruchtbaar omdat je "schoongespoeld" bent. Meestal rekenen ze dat het 4-6 maanden aanhoudt Of het echt zo werkt... je komt verhalen tegen bij meiden die inderdaad vlak na een mk weer zwanger zijn, en soms dat het weer een jaar duurt.
Na bijna twee jaar waren we eindelijk zwanger, net voordat we de mmm in zouden gaan, dit ging bij ruim zeven weken mis. De gyn adviseerde ons om een maandje over te slaan om het lichaam weer even back to basics te laten komen en meteen de eerste maand daarna ben ik weer zwanger geraakt!! In mijn geval kan ik dus zeggen, het is waar! Succes!
Of het echt zo is weet ik niet...D ouderen in mijn omgeving zeggen allemaal van wel. Ik was wel na mijn mk direct weer zwanger. Hoop voor je dat het lukt!!
Ik hoop ook dat het waar is! Zou geweldig zijn toch? Hier de 1e zwangerschap met clomid de 6e maand zwanger (na jaar zelf aanklooien) Dat ging mis maar wel binnen half jaar daarna weer zwanger (4 keer cyclus met clomid) 1,5 jaar na geboorte zoon spontaan zwanger. Helaas ging dat mis maar hoop stiekem ook op positief effect van de mk. Heb ook ergens gelezen dat het positieve effect 6 mnd aanhoudt. Hoop op een wonder voor jullie! Je zou niet de eerste zijn!
Heel veel vrouwen zijn na een mk snel weer zwanger hoop dat dat bij jou ook het geval is. Helaas duurde het bij ons 14 maanden voor ik weer zwanger was dus voor mij gelde het iig niet. succes!!
Hier ook de 1e ronde gelijk weer zwanger. MK gehad met 6 weken. 4 weken later positieve zwangerschapstest en dat wondertje heeft net zijn nachtvoeding gehad. Dames houdt hoop! Sterkte
Hier wel... Kijk maar naar mijn handtekening hieronder. Het heeft anderhalf jaar geduurd voordat ik voor het eerst zwanger was (dacht dat het nooit ging gebeuren) en vanaf het moment dat ik eindelijk voor het eerst een roze streep zag ben ik al 5 keer zwanger geweest in 11 maanden, waarvan 2x aansluitend op de vorige miskraam. Ik blijf helaas niet zwanger (5x max 6 weken) maar goed; qua bevruchtingen is het hek van de dam! Succes meid!
Ik was ook gelijk weer zwanger na mijn mk, wel met een klein handje hulp van clomid. 2 wkn na de mk dus opnieuw bevruchting.
De arts zei tegen mij dat je beter een maand kunt wachten omdat je baarmoeder een soort geheugen schijnt te hebben, waardoor de maand na een mk de kans groter is om er weer een te krijgen. Weet natuurlijk niet of dat ook klopt.
Oh daar hoop ik ook op! Mocht jij van jouw gyn wel meteen weer aan een nieuwe kuur clomid beginnen? Ik moet van die van mij wachten tot eind april, zonder dat hij daar een duidelijke reden voor geeft. Nu had in thuis nog 2 kuren liggen, ik ben 2,5 week na m'n Mk begonnen. Had een super vage test, kwaaltjes namen af en temp. was enorm gedaald, dus ik ben op eigen houtje verder gegaan. Duim voor een succes verhaal.