Gezien mijn vriend niet wilde weten wat er in mijn buik zit heb ik niet meer dan een foto vanaf de achterkant van de beentjes van ons kindje. Ik zelf denk vrij zeker te zijn dat het een meisje is, maar gezien de foto van achteren is genomen, vraag ik me af, is dat wel betrouwbaar?
Goedenavond, het lijkt of het een meisje is, alleen kan je er niet vanuit gaan. Een piemeltje kan bijvoorbeeld tegen de buikwand aanliggen, waardoor je het niet goed kan zien. Dus ik zou er niet van uitgaan op basis van deze foto dat het een meisje is. Succes! Groetjes Monique
tijdens de echo heb ik iig niet duidelijk iets zien hangen, ook al heb ik er op geprobeerd te letten. dan maar op juni wachten. belangrijkste is dat de kleine gezond is en dat is zover te zien is ook het geval gelukkig bedankt voor het meekijken in ieder geval! groetjes, Beckje
vroeg me bij deze echo af omdat alleen het linkerbeentje niet in beeld is, of daar iets duidelijker op word. maar ik blijf bij het idee meisje
Hoi Beckje, op de 2e foto is niets af te lezen, maar op de eerste foto zou ik ook zeggen dat het een meisje is. Groetjes Brigitte