Bloedstolling zou ik niet weten. Ik denk zelf bij mij aan een progesteron probleem. Het gaat elke keer op hetzelfde punt mis, rond de vijf a zes weken. Ineens geen klachten meer en dan gaat het mis. Dochter is net jammer genoeg een paar daagjes met opa en oma weg. Dus zie ik pas zondag weer (vind ik stiekem best wel spannend). Ze gaat wel vaker een nachtje logeren, maar dit is best lang.
Zeker lang! Enerzijds "fijn"om even de tijd voor jezelf te mogen nemen, maar anderzijds moet het ook heel fijn zijn om af en toe je neus even te kunnen verbergen in haar haren en haar lekker te knuffelen. Hoe troostend moet dat zijn! Asje, ik stuur je even een PB-tje omdat ik mijn medische geschiedenis hier niet wil neerzetten. Komt jouw kant op!
Hoi meiden hoe gaat t met jullie? Hier gaat t eigenlijk best wel goed. Ik heb net toch maar zo'n confronterende zw-test gedaan . Er was nog maar een heeeel licht streepje te zien, dus ik denk dat hcg bijna uit mn lichaam is. Vind ik heel snel aangezien mijn ma vorige week donderdag was. Misschien omdat t al 3 weken niet meer leefde??? Zie er nog wel heel erg tegenop om weer te gaan werken. Ik werk in een ziekenhuis en dus ook heel veel mensen die ik ken en me er zeker op aan spreken, slik. Hoe zit het eigenlijk met de volgende menstruatie, mag je dan wel weer tampons gebruiken? Ik ga nl over ca 2 weken opo vakantie en als mijn cyclus zich redelijk op tijd meldt, kan t zijn dat ik dan ongesteld wordt. Zou wel vervelend zijn als ik dan geen tampons mag gebruiken.
Geprobeerd een afspraak te maken voor curretage. ..kan pas na dinsdag terug bellen omdat de poli aan het verhuizen is Hadden ze dat gvd maandag niet even kunnen zeggen Nou ga ik de 3e week in zonder mk...met dood vruchtje in mn lijf :x
Hoi, Ook ik heb afgelopen maandag slecht nieuws gehad; geen kloppend hartje meer en gestopt met groeien bij 8w 3d.. Wat een schok. Zkh raadde de cytotec aan. Dus gisterenochtend 2 tabletten en s middag nogmaals 2. Na uren van veel krampen eindelijk bloedverlies maar of ik de vrucht verloren ben is onduidelijk. Er plonsde iets groters en zwaarders in de wc en toen was het weg, helaas dus niet kunnen zien. Momenteel af en toe bloedverlies en geen krampen meer. Dus ik voel me best onzeker nu. Heb pas over 10 dgn afspraak bij gynaecoloog, das best lang nog. Ik ga denk ik vragen of het eerder kan. Ik hoop niet dat er alsnog een curettage moet plaatsvinden. Doodeng vind ik het.
Hoi An1977, Hè wat rot dat je ook een missed abortion gehad hebt..inderdaad een schok hè, hoe veel weken was je zwanger? Had je al een goede echo gehad met kloppend hartje? Ik heb het slechte nieuws te horen gekregen op 3 juli, het hartje was ook gestopt zo rond de +8 weken. Heb 2 x 4 cytotecs in moeten brengen en heb ook veel weeën gehad...maar pas zes dagen later het vruchtje verloren.... In de tussenliggende dagen heb ik niet echt buikpijn gehad wel wat stolsel/bloedverlies, maar tijdens de weeën ben ik echt heel veel grote stolsels verloren gedurende zes uur. Bij mijn vorige missed abortion ook veel (grote)stolsels verloren. Ik ben inderdaad bang dat wanneer je maar één keer iets groters bent verloren dat je baarmoeder nog niet schoon is en de cytotec zijn werk (nog) niet heeft gedaan. Misschien dat je dit met je gyn kan bespreken want herhaling van de cytotec is mogelijk omdat je in totaal maar vier cytotecs hebt opgestoken. Het zou natuurlijk fijn zijn om een curretage te voorkomen. Ik wens je héél veel sterkte toe,
Ook ik wil mij toevoegen aan de groep. Allereerst iedereen heel veel sterkte. Ook ik heb helaas ervaring met miskramen. Juni 2003 de eerste.2004 zoon geboren,okt 2005 endometriose geconstateerd. Jan 2006 miskraam,2007 zoon geboren en nu na heel veel jaar weer zwanger. Afgelopen dinsdag bloeding gekregen met 5,5 dagen. Gelijk een echo bij de gyn gehad er zat een zwangerschap van minder dan 5 weken. Het kan nog alle kanten opgaan. Bloedverlies bleef minimaal aanhouden. Gisteren bij de huisarts geweest ivm vies slijmverlies. De huisarts zag een gesloten baarmoeder maar wel een geïrriteerde baarmoeder. Daktarin gekregen en gisteren gebruikt....nu meer bloedverlies en buikpijn. En ik was van plan mij vooral niet gek te maken. En weer lukt het niet....pff blijf de wc bezoeken. Woensdag een echo maar mijn gevoel zegt dat het echt voorbij is.....en ik voel mij zo alleen door jullie verhalen weet ik dat dit helaas niet zo is...
Pandora jeetje daar zit je inderdaad niet op te wachten. Dat hadden ze wel even mogen aangeven van die verhuizing. Maar het is dus toch niet spontaan op gang gekomen? Sterkte meis en hopelijk kan je in ieder geval volgende week snel terecht. an1977 helaas ook welkom hier. Als ik jou was zou ik inderdaad ook vragen of je vroeger mag komen. Anderhalve week is nog lang. Voor jou ook sterkte. Biek jij ook helaas welkom. Jij hebt ook al een hele geschiedenis achter de rug. Vreemd dat het eerst elke keer eerst mis gaat, voor je een goede zwangerschap hebt. Hopelijk is je gevoel niet terecht en is er nog een mooi vruchtje te zien woensdag. Ik heb al vaak genoeg gelezen dat het kan. Sterkte met wachten tot woensdag. Even een vraagje. Hoel lang hebben jullie last van buikpijn en vloeien na het gebruik van cytotec? Ik heb vorige week donderdag de miskraam gehad na het invoeren van 4 tabletten. Ik ben maandag op controle geweest en daar zeiden ze dat mijn baarmoeder schoon was, wel nog verdikt en wat vocht, maar geen restweefsel. Nu leek het de afgelopen dagen op zn eind te lopen, alleen nog oud bloed. Nu vandaag opeens weer behoorlijke buikpijn en ook weer veel heviger vloeien, het loopt er echt uit en is weer helder rood met slijmerige donkerrode stolsels (sorry voor details). Is dit normaal???
Dank juLlie wel. Jullie ook veel sterkte. Voor mij is dit de eerste, en hopelijk de laatste keer. Als ik de verhalen zo lees word niet vrolijk. Bah wat moet een mens soms veel doorstaan. En dat het dus zo vaak voorkomt, echt niet gedacht. Was 10 wk zwanger, had al een echo met 7 wk en daar was een kloppend hartje te zien. Jeetje, de vrucht pas na 6 dgn verloren, dat is best lang pfff. Dat de kans groot is dat ik de vrucht nog niet kwijt ben is klote. Ik wil dat het voorbij is en mijn leven weer oppakken, sta nu echt stil voor m'n gevoel. Ik hoop dat ik eerder terecht kan. Sinds vanmiddag weer krampen in mijn onderbuik en rug, wie weet gebeurd er nog wat. Sterkte ook voor jullie.
Nee het is nog steeds niet op gang gekomen Ik wacht nu dus al 2 weken op een mk ( en vruchtjes leven al 4 weken niet meer )
Bij mij was het na vijf weken ook niet uit zichzelf op gang gekomen, echt nog niets wat er op wees ook dat dat binnenkort zou gebeuren. Er zijn gevallen bekend dat het vruchtje tot 30 weken (!) bleef zitten. Hoop echt voor je dat het snel komt dan kan je ook weer verder.
Ik voel me koortsig, ene moment koud en andere moment breekt t zweet me uit. Nu dacht ik, komt door t weer. Blijkt dat ik 37.5 heb, beetje verhoging. Morgenochtend kan ik gelukkig terecht bij de gynaecoloog. Want ik voel me niet lekker, voel me onzeker en m'n buik voelt gespannen. Ook pijn in m'n onderbuik en onderrug. Bah, wil dat dit allemaal voorbij is..
Hoi meiden! Ook ik zou graag met jullie mee willen kletsen. Ik heb net ook al een topic aangemaakt over mijn curretage en eisprong. (Zouzograag, ik zie dat jij daar ook al op geantwoord dankjewel!) In het kort mijn verhaal. Ik heb ongeveer twee weken geleden een curretage gehad. Ik was ongeveer 12 weken toen ik licht bloedverlies had. Gelijk de verloskundige gebeld en ik kon gelijk daar terrecht voor een echo. Ik zal die dag nooit vergeten toen we zagen dat het hartje niet meer klopte.... Het vruchtje was ongeveer 9 weken. Ik heb een week gewacht op een natuurlijke miskraam maar toen die niet kwam ben ik gecurrateerd. Dat is me best wel meegevallen, nouja lichamelijk dan. Ik heb de eerste twee dagen veel bloed verloren, toen 4 dagen bijna niks en daarna weer twee dagen wat meer. Nu merk ik dat het een beetje ophoudt maar geen idee voor hoe lang. Pijn en verdriet zitten er nog steeds en merk dat ik zulke pieken en dalen heb! Toch willen we er toch weer voor gaan, ik merk ook ik daardoor ook sterker wordt! Sorry voor het lange verhaal!