Hallo dames, Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Ik heb 18 april een miskraam gehad in de eerste 5 week van de zwangerschap. Ik heb nu net 1 maand begonnen met de pil. Donderdag laatste pil gehad van de strip. Zondag begon de menstruatie. Het was veel minder dan normaal. Maandag zelfde verhaal. Dinsdag middag ging ik na het toilet en toen verloor ik dit. Het was maar zo 3 cm ( schat ik) Deze foto's zijn uitvergroot. Het is de ennige stolsel die ik verloren ben. Nadat ik dit verloren was, stopte het bloeden een dag. En vanmiddag weer iets bloed verlies. Een vriendin denkt een stolsel. Maar dan wel toevallig dat het op een miskraam lijkt toch? Of herkennen jullie dat wel? Andere vriendin zei, duidelijk miskraam. Weet niet meer wat ik denken moet! Ik herken veel symtomen van mij vorige miskraam. Ik had toen ook geen pijn. Ik wist toen alleen wel dat ik zwanger was en nu dus niet. En bloedverlies ging ook zo. Dag wel, dag niet. Ik zou na de dokter moeten gaan, maar ik durf niet zo goed! Omdat ik bang ben dat ik mij alleen maar wat wijs aan maken ben, terwijl er niks is. Beetje onzeker. Misschien kunnen jullie mij verder helpen. Lieve groetjes Simone
Zo zag het er bij mijn MA ook uit.. alleen had ik een flinke donkere bloedstolsel bijzitten..zou als ik jou was toch even langs de dokter of een Gyn gaan..die kunnen zien of het een Miskraam is..
Hallo dames, Ja vorige maand gewoon ongesteld geworden. Toen gelijk begonnen met pil. Daatom snap ik het niet. Daarvoor wel onveilige sex gehad.. Ja zou toch even dokter moeten gaan.
Nee het bloeden is gelijk gestopt. Dag erna wel weer iets. Nu alleen bruin verlies. Ik merk wel dat mijn baarmoeder nog gevoelig is! Ik ben nog niet langs de huisarts geweest. Ik durf niet zo goed Ik denk zelf ook aan een miskraam. Maar wist niet dat ik zwanger was :O Daarom ook zo onzeker. Zat net een maand aan de pil. Misschien is daardoor mis gegaan?
Bij mij was het net zoiets alleen verschrompeld :s Raar is het he als je net weer anti concepti heb en dan opeens zoiets.
Klopt, dacht wat is dit. Ik bekeek het en dacht... NEE! Het was hard dus wist geen stolsel... pff heftig al je indd net weer aan de pil zit! Fijn dat er iemand is die dat ook herkend! Sterkte vrouw!