Ja het gaat wel goed. Sta een beetje op de automatische piloot denk ik .. Ondanks dat ik er toch nog wel veel mee bezig ben en hoop dat we dinsdag alsnog een goede uitslag krijgen, ben ik ook voorbereid op het ergste.
Ik heb dit in juni gehad, bij 6.5 week 1e echo, alleen een vruchtzakje te zien. De kans was groot dat het niet goed zou zijn. En dit klopte ook, een week later een nieuwe echo gepland maar voor de echo kwam de miskraam al vanzelf op gang. Heel veel sterkte, die onzekerheid en dat wachten vond ik het moeilijkste van allemaal!
Hey hoe gaat het nu ? Weekend beetje door kunnen komen? Morgen heb je echo toch he ? Zal in elk geval heel erg hard voor jullie duimen.
Haii , wat lief dat je eraan denkt. Ja het gaat eigenlijk wel goed. Ben er wel nog constant mee bezig geweest , dus de week heeft erg lang geduurd Haha. Gelukkig is het morgen zover. Ben zo benieuwd !
Ben je niet vergeten hoor volg je nog altijd netjes Ja dat je ermee bezig blijft is denk ik ook wel heel logisch. Ik hoop en duim zo hard dat het mogen gewoon goed zit! Kom nog wel even spieken morgen.
Dank jullie wel !! Hoop dat de duimen zijn werk doen .. En dat we morgen een wondertje mogen gaan zien. Ik laat het jullie weten
Helaas wat er was , is nu niet meer .. Het hartje klopte niet meer. Heb tabletjes meegekregen om de miskraam op te wekken , omdat ik niet zo nog weken langer door wil lopen. We hebben nu in ieder geval zekerheid
Ooh lieverd toch, wat vind ik dit nieuws echt enorm rot Ik had het zo graag anders gezien ! Het is niet eerlijk verdeeld allemaal... Dikke knuffel ❤
Dankjewel .. Dat is lief ! Ik troost me maar met het idee dat het gewoon niet goed heeft gezeten . En we weten nu dat we wel zwanger kunnen worden. Dat is in ieder geval weer iets positiefs. Nu hopen dat dit snel voorbij is en we het achter ons kunnen laten. Wil jullie wel bedanken voor de steun