Ik had het 'geluk' nooit een kloppend hartje gezien te hebben.. Dat maakt het accepteren voor mij makkelijker.. Ben je goed voorgelicht over de tabletten? Ik had veel aan alle info hier.. Heel heel heel erg veel sterkte!
Ik ben nog steeds niet klaar .. Ik ben net weer heel heftig begonnen met vloeien en buikpijn Alsof de tabletten nog n keer gaan werken .. T vloeien lijkt zelfs heftiger als dinsdag. Mn lijf houdt deze zwangerschap goed vast zeg.. Ik hoop maar dat alles er uit komt ..
vloei je nu nog veel lely? als het vloeien te lang aanduurt, wel aan de bel trekken bij de dokter hé? Je mag niet te lang teveel blijven vloeien.
Ah Lely wat vervelend zeg. Hoe gaat het nu? Zie dat je wel 11-2 een controle hebt, maar zoals toeter al zegt wel aan de bel trekken hoor als het veel is. Beter een keer te veel gebeld dan nog meer ellende op je dak.
Hey meis. Wat balen dat je weer bloed. Hou het in de gaten he. Ik had gisteren na de cytotec de hele avond mega buikpijn en koorts. Vanochtend werd ik wakker en nog geen bloed. Geen buikpijn meer en koorts is ook weg. Pppff. Zou het nog gaan werken? Snap niks ervan. Buikpijn was zo erg maar geen bloed. Maandag weer naar de gyn net als jij. Hoop voor je dat het bloeden snel stopt en dat maandag alles goed is. Liefs. Jen.
Jennifer wat vervelend! Als de pijn nou ergens toe diende Ik ga nu zo naar de gyn.. vond het voor het weekend toch wat eng, die bloedingen. En aangezien we al zo'n weekend achter de rug hebben.. Jullie horen het later
T zag er goed uit. Baarmoeder was leeg, op n stolsel van 2cm na.. Dat moet er nog wel uit.. Volgens mij is dat vanavond wel gebeurd Ik mag nu over 2 weken weer op controle .. Maar de gyn was positief Zeker na een menstruatie zal mn bm leeg zijn Wel fijn , ook om te weten dat het bloeden nu richting t eind gaat En als ik me zorgen ging maken mocht ik bellen. Ook al was t morgens.. Dan kijken ze gewoon nog een keer Wat een verschil met de verloskundige ..
Wat fijn dat alles goed zit en je een kundige gyn. hebt. Het is wel wat waard dat je gewoon kunt bellen al je je zorgen maakt. Nu kun je langzaam beginnen met afsluiten en het een plekje geven.
Wat fijn meis dat het er uit is. Hopelijk ben je snel echt alles kwijt en kan je weer met frisse moed verder. Is het vloeien nu ook minder geworden? En fijn zeg dat je zo een goede begeleiding hebt. Ik ben ook erg te spreken over de gyn. Ze zijn zo lief en alles kan en mag en kan ook bellen of langskomen. Hier nog steeds geen bloed. Alleen de pijn. Hoop dat het nog komt. Klinkt stom misschien maar nu ik weet dat het niet meer leeft wil ik dat het snel eruit is. Sterkte meis en hoop zo dat je snel weer zwanger mag worden en dat het dan helemaal goed gaat. Knufff
Ik vloei niet meer! Ahh voelt bijna een feestje waard Nu hopen dat mn lichaam de boel snel weer oppakt..
Oh wat fijn Lely! Ik hoop dat alles snel weer normaal is en het weer snel raak is voor je! Ik zal voor je duimen
Ff snel een update. Hetvruchtje zit ondanks de heftige krampen en veel bloedverlies nog op z'n plek. Vandaag 2e x pillen gekregen. Woensdag weer terug. Als het er dan nog zit toch een curettage. Ben emotioneel iets stabieler zolang ik er niet aan denk of over praat. Ben nu meer boos op m'n lijf dat het niet doet wat het moet doen. Wil dit afsluiten en gewoon snel weer verder. Ben begonnen met tempen en die is nog hoog. Ppffff. Ga nu m'n bedje weer in want de krampen zijn echt verschrikkelijk. @lely. Wat fijn. Kan me voorstellen dar je heel blij bent. Hopelijk snel weer een mooie eisprong en zwangerschap. Ik duim voor je.