Lieve Marjo, ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden voor de curretage, alles komt helemaal goed, ze zorgen heus goed voor je daar. Ik vind het heel knap van je dat je daarna nog de stad in bent geweest, en mss ook wel goed dat je dat hebt gedaan, ik ben tot nu toe nog niet echt ergens heen geweest, maar dat komt nog wel, langzaam aan beginnen weer he.. Wat een mooi iets dat jullie dat beeldje zijn tegen gekomen, dan ga je toch denken he, of het een tekentje van boven af geweest is, dat heb ik ook met veel dingen nu.. dat zijn dingen die je toch een glimlach op je gezicht geven, samen met die traan. Meis waar heb je dit beeldje gevonden? Ik ben vanaf het verlies van Valentijn* (online) op zoek naar dit beeldje maar kan het nergens vinden ik zou het zo graag op zijn altaartje willen zetten..zou je me willen vertellen waar je het hebt gevonden? Pb me ajb? Ik ga nu maar eens proberen te slapen, moet toch een keer m'n ogen dicht doen. Meisje ik wens je/jullie weer veel sterkte voor de komende tijd.. na regen komt zonneschijn zeggen ze... X Liefs, mama van Valentijn*
Dat is erg mooi zo'n aandenken/beeldje om te hebben en heel goed voor de verwerking. Ik heb ook zoiets gekocht bij een glasblazer. Deze staat op een speciaal plekje in de huiskamer...
SheDevil, lieverd je hebt een pb'tje van me.. Nogmaals enorm veel sterkte en kracht toegewenst.. Moonique: Dat is ook echt een prachtig aandenken zeg. Jeetje, ik ben er gewoon stil van.. Prachtig! Dat beeldje zal bij jullie ook altijd een speciaal plekje houden.. Ik zie ineens als een berg op tegen morgen, zo definitief. Ik ben zo bang voor wat er komen gaat. Misselijk en bang.. Vannacht wordt dan echt de allerlaatste nacht met ons kleine wurmpje in mn buik.. Hopelijk vindt alles op den duur zn plekje..
Hoi, Allereerst heel veel sterkte. Ik heb hetzelfde meegemaakt afgelopen jaar. Ik kan je echt geruststellen, de curretage stel vrij weinig voor. Ik zelf ben onder narcose geweest, je merkt echt nergens iets van. Alleen wat buikpijn daarna maar daar hadden ze zo'n goeie pijnstiller voor, ik heb er maar 1 hoeven nemen en toen was alles weg. Maak je voor de curretage dus maar niet druk zou ik zeggen. Veel sterkte met het verwerken.
He meiden, Even weer een berichtje van mij.. Het zit erop. Vrijdag ben ik dan gecurreteerd. De ingreep op zich viel me mee, alleen het wakker worden uit de narcose, en het moment dat ik de OK in gereden werd vond ik erg heftig.. Ik was heel bang voor de narcose, maar gelukkig was ik echt gauw 'onder zeil'.. Ik werd wel heel gedesoriënteerd wakker en moest vreselijk huilen. Had echt wee-achtige buikkrampen en ben de eerste dag veel bloed verloren. Mn bloeddruk was na tijd ook heel laag, 80/50 Vlgs mij is het nog steeds niet goed, want elke keer als ik opsta wordt het me zwart voor de ogen. Ik doe dan ook maar even rustig aan, want had mezelf zaterdagmiddag wat overschat. Ik was ff naar de supermarkt gereden Wist niet hoe snel ik er weer weg moest, vreselijk stom van me.. Hoe lang kun je eigenlijk last hebben van napijn? Ik heb vanmiddag weer zo'n heftige pijnaanval gehad, maar er kwam geen bloed meer Wist echt niet hoe ik het had, pas na 2 aleve's werd het beter... dikke kus Marjo
Ik heb zelf alleen de dag zelf last gehad, na 1 pijnstiller was het weg en niet teruggekomen. Bloedverlies een dag of 3.
ik heb ook nog last van pijnen, en ik ben donderdag gecurreteerd. vanavond erg last van krampen die trekken van mijn vagina naar mijn kont sorry hoor! heb vandaag ook een hele grote bloedprop verloren.
Hallo Miek78, Allereerst heel veel sterkte met alles. Een bloedprop verloren na je curretage? Dat lijkt me niet goed meid, ik zou wel even naar de HA of Gyna gaan. Sterkte Groetjes Minka
Ey lieverd, Had nog niks geschreven bij je. Niet dat ik niet aan je denk maar dat weet je wel. Hoop dat je snel minder pijn hebt. Want is geen fijn gevoel. Tis balen dat het zo gelopen is.. na zo'n lange tijd ben je dan eindelijk zwanger en dan spat je droom uit 1. Ik had er zo'n vertrouwen in dat het goed zat bij jou! Volgende x moet het gewoon goed gaan! Heel veel liefs en ik ben er voor je al er iets is!
Hoi hoi, allemaal nog heel erg bedankt hoor. Ik heb bewust even wat afstand genomen. Vorige week zijn we lekker naar Parijs gereden, heeft ons goed gedaan even wat anders aan ons koppie. Heb na de curretage nog 2 dagen aan weeënopwekkers gezeten, omdat ze niet alles hadden weggehaald bleek achteraf.. Helaas schijnt het dat ik nog steeds HCG in mn bloed heb, en dat terwijl de curretage al bijna een maand geleden is (9 maart). Ze schijnen eerst bang geweest te zijn voor een mola zwangerschap, maar dat is gelukkig niet het geval. Ik heb 2 mei weer een afspraak bij de gyn en dan kijken we hoe en wat verder. Wie van jullie is er bekend met een lang aanhoudend HCG-gehalte in het bloed? En wanneer was dit bij jullie verdewenen? Ik maak me er een btje zorgen om, had namelijk echt gedacht dat het zo langzamerhand wel verdwenen zou zijn.. Liefs
ik ben in augustus 06 gecureteerd nadat ik 3 dagen eerder via een echo kreeg te horen dat het hartje was gestopt met 10,5 wk. de curetage zelf vond ik wel meevallen en ben goed opgevangen in het ziekenhuis. wel had ik naderhand een veel te laag ijzer gehalte omdat ik nogal veel bloed had verloren en moest 1 dag in het ziekenhuis blijven. na de curetage vloeide ik weinig en dit hield zo 2 dagen aan. daarna verloor ik flinke bloedproppen en voelde deze ook vaak eruit glijden bij douchen of toilet bezoek (sorry voor de vieze uitleg) hierna begon ik ook hevig te bloeden en kon me amper bewegen van de pijn. na 4 weken was het bloeden in het geheel gestopt maar me eerste menstruatie kwam pas na 62 dg. het hcg hormoon was na 8 weken pas helemaal verdwenen vandaar dat het waarscheinlijk zo lang duurde voor ik weer een menstruatie had.