Oeps, nu even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Duvellie, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik ben al een paar weekjes lid maar helemaal vergeten me voor te stellen dus nu dan alsnog! :D

Eind oktober is mijn spiraaltje verwijderd en toen toch de pil gehaald maar hier na 2 weken mee gestopt omdat vriend en ik toch wel heel graag een kindje willen.. :-D

Bleek voor de kerst zwanger te zijn, was dus vrij snel "raak"!

Op 24 december had ik al een afspraak bij de huisarts staan en werd die ochtend wakker met heel veel buikpijn aan de rechterkant van mijn buik, rond de baarmoederstreek. Huisarts vertrouwde het niet want dacht dat het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn. Gelijk doorgestuurd naar de gyneacoloog. Zij zag wel iets in mijn baarmoeder en ik had een HCG van 300. Kon mijn rechtereierstok alleen niet vinden dus het kon nog buitenbaarmoederlijk zijn omdat je baarmoeder dan soms ook een "blaasje" laat zien.

Moest de vrijdag na kerst terugkomen, een behoorlijke klote kerst gehad dus.. Begon na de echo ook direct veeeel te bloeden dus ik wist stiekem al wel genoeg.. :(

Vrijdag terug geweest naar de gyneacoloog en hier bleek dat HCG was gedaald en er niks meer te zien was in mijn baarmoeder.. :( Helaas dus een miskraam gehad... Geluk bij een ongeluk, het was niet buitenbaarmoederlijk!

Nu zijn vriend en ik weer begonnen aan een nieuwe ronde.. Heb nog wel veel angst maar de wens voor een kindje is zo groot!!

Heb afgelopen dagen wel cervixslijm gehad maar geen krampen zoals ik vorige maand wel had met mijn eisprong, hoop dus dat ik wel een eisprong heb gehad.

Verder ben ikzelf 23 jaar en mijn vriend 28. We wonen nu drie jaar samen in een super leuk huis.
    We hebben een aantal dieren waar we helemaal gek van zijn en veel tijd aan besteden.

Groetjes Duvellie!;)

2. Einepyk

Einepyk Lid

13 jan 2014
    5
    0
    0
    Wolvega
    Hoi!

Spannend zeg!!
    Ik hoop voor je dat het snel weer lukt en dat je de angst wat los kan laten als je die hebt. Hier met twaalf weken een miskraam(18oktober2013). Maar kwamen erachter met 14 weken. Een missed abortion. Hoe ver was jij en hoe sta je er nu in? Ik vind het soms best lastig. Maar wij gaan er ook weer voor!

Liefs!

Deel Deze Pagina