Missed Abortion...Vraagje

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ziva15, 2 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Met restweefsel bleef ik bloeden. Mijn baarmoeder bleef echt werken om het restweefsel eruit te krijgen. Het werd steeds wel heel weinig. Veel succes, hopelijk is alles eruit en ben je schoon!

2. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties! Zaterdagavond weer flink helder rood gaan bloeden met stolseltjes. Gister een flinke stolsel verloren. Inderdaad ten grote van een pruim ongeveer. Daarna nog wel gebloed maar geen stolsels meer gehad. Morgen naar de gyneacoloog en dan maken ze een echo. Lichamelijk heb ik het tot nu niet als zwaar ervaring. Maar geestelijk pffff kan om een scheet huilen.

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    @HP12: Bij mij is het met de dag minder. Vandaag alleen nog bruinverlies. Fingers Crossed!

@Ziva: Gelukkig niet al te veel last, klinkt wel alsof je t meeste kwijt bent nu.
    Om alles huilen herken ik wel. Is ook helemaal niet gek! Je moet ineens alle gedachten over de komende maanden en daarna met je nieuwe baby loslaten. Soort van afscheid nemen. En dan die zw.schaps hormonen er ook nog bij, die zijn ook niet meteen weg.
    Succes morgen! Hoop voor jou ook dat alles schoon is!

4. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je schrijven sabrina! Ik was nog niet helemaal schoon. hoog in de baarmoeder zat nog een van de vruchtzakken. maar sinds de inwendige echo vloeit het weer flink en flinke krampen. Hoop dat nu de laatste resten komen. Volgende week maandag weer een afspraak en dan eventueel curretage plannen als alles nog niet schoon is.

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Ohw balen :(
    Hoop dat het alsnog vanzelf afgestoten wordt!
    Zie je t zitten? Een curretage?
    Anders kun je nog vragen naar de pillen. Dacht dat dat in dit geval ook nog kan. Maar das aan jezelf natuurlijk.

Ik moet vrijdag voor controle. Hoop ook zo dat alles schoon is!

6. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Pillen mochten niet aangezien ik onze jongste nog borstvoeding geeft. Heel de nacht buik been en reeg krampen(weeen) gehad.
    En vanochtend rond 9 uur voelde ik zo het vruchtje eruit ploppen. Dus ben het nu kwijt.

Geen idee of ik het ziekenhuis eerder moet bellen of gewoon de afspraak moet laten staan

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Wat naar, heel veel sterkte! Ik heb ook een curretage gehad en dit is me gelukkig echt heel erg meegevallen! Vond het wel fijn dat het allemaal snel achter de rug was en we het weer opnieuw konden gaan proberen.

8. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik zou sowieso even bellen, zij kunnen je dan adviseren wat het beste is :). Hoop dat je alles idd kwijt bent!

9. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Echo was goed. Baarmoeder is schoon

10. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Fijn!
    Hier gelukkig ook!
    Gaan jullie het nog een keer proberen? Was een "cadeautje" toch? Als ik me t goed herinner...

11. Ziva15

Ziva15 Lid

29 jan 2016
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jou baarmoeder ook mooi schoon is.

Als we ons hart laten spreken gaan we voor een vijfde kindje. Maar ons verstand zeg dan niet doen en wachten.

Deel Deze Pagina