Missed Abortion, wachten op natuurlijk afkomen.

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Pharilla, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Pharilla, hoe is het met je? Bloedverlies al ver over?

Hier, gister en vanmorge ook wat bloederig slijm en nu net echt helderrood bloed. Nog niet veel en nog geen krampen..maar kom maar op, wil echt dat het nu doorzet!

2. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    #22 Pharilla, 20 mei 2013
    Laatst bewerkt: 20 mei 2013
    Hoi hoi , Lief dat je t vraagt!
    Bij mij was zaterdag inderdaad de miskraam, heb wel een kwart emmer aan bloed/stolsels en ook een intakt vruchtzakje verloren.. heb hem nog helemaal nagekeken.. raar of niet? :p

Heb nog steeds bloedverlies.. hevige menstruatie. Kon wel een week aanhouden werd gezegd. De zwangerschap was doorgegroeid naar 7 weken grootte.

Moet zeggen dat t me dus is meegevallen.
    Alleen die abortispil (anti- hormoon , mifegyne) ingenomen en dag erna eigenlijk maximaal 2 uur weeen en krampen gehad en t kwam er echt achter elkaar uit.

Maar goed dat gedeelte is weer over zullen we maar zeggen, donderdag krijg ik nacontrole en dan hopelijk snel weer zwanger worden!

Ik hoop dat het bij jou ook snel en goed doorzet! Dan kan je ook weer verder!

Dikke kus Joyce

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Fijn zeg! Maar is wel even heftig he..zoveel bloedverlies.
    Hopelijk zegt de gyn donderdag dat alles goed is, en hup op naar de nieuwe volgende extra vruchtbare ronde! :)

Nou hier zet het nog niet erg door..heel de middag niet veel bloedverlies meer gehad..alleen wat troep zeg maar. Bah weet nu helemaal niet wat ik moet doen. Heb morge ook avonddienst, zal je zien dat het dan precies doorzet, en dan heb ik niemand achter de hand..ga morgen maar even bellen denk ik.

4. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ik kom nooit in dit hoekje..
    maar ik wil jullie nog even heel veel sterkte wensen meiden! En gauw een mooi gezond beebje..

hoe gaat t nu met jullie?

5. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Lief van je Nathaliiej :) Het gaat met mij nu weer prima hoor!
    We kunnen weer verder. Had zo'n last van de hormonen terwijl het dus einde oefening was dus dat was geen pretje.
    Maar alles is achter de rug en we hebben de ovulatietesten weer tevoorschijn getrokken. Op naar een ei dan maar he!
    Eens moet t ook voor ons goed gaan!

Blij dat bij jou alles goed gaat! Geniet er lekker van meis.
    We komen je snel achterna ;)

X Joyce

6. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Is bij jou de Hcg weer helemaal laag? Heb je nog testjes gedaan?

7. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ja zijn nu weer negatief .. of als je heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang tuurde met een vergrootglas misschien nog een vaag lijntje gister.. maar met t blote oog negatief :p
    Gyn zei nog dat ei al begint als het hcg laag is.. hoeft niet helemaal op nul te staan.. maar was bij mij snel aan t dalen dus dat is goed.
    Teken dat er echt niets meer zit. (had echo ook laten zien gelukkig)
    Kan ook bijna niet anders.. zooo lang en veel gebloed.. kijk maar naar FF :$

Hoe is het met jou nu?

X Joyce

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Beter toch dat ze zo snel lichter werden, wie weet heb je gewoon weer een 'ei' deze ronde! Je bent extra vruchtbaar dus niet onbenut laten ;)

Ben vorige week donderdag gecuretteerd, zondag testje gedaan en die was nog super donker. Vanmorge weer getest en die was gelukkig de helft lichter. Dus wel goed aant zakken, maar kan mij niet snel genoeg gaan! Hoop ook echt dat er een eitje gaat groeien.. Heb 12 juni de nacontrole, waarschijnlijk doen ze dan ook een echo. Vloei trouwens nog steeds, maar ja zit op dag 6 dus moet ook even geduld hebben.

9. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ja t vloeien kan lang duren.. bij mij bijna 2 weken lang.. waarvan 1 week behoorlijk heftig. We zijn alweer met ovulatietesten begonnen want zw test is nu negatief.
    Hopelijk deze maand meteen weer een goed ei, ook wij willen door en kon ons ook niet zo snel genoeg gaan.
    Op naar een goed ei voor ons en snel weer zwanger van een stel plakkerds! :D

Xje Joyce

Deel Deze Pagina