@ marr fijn dat het lichamelijk allemaal wat meevalt....kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Ik vond die pillen inbrengen zo vreselijk hier nog steeds weinig bloedverlies. vanmiddag wel wat kleine stolseltjes, dus er is zeker iets gaande. En ik heb ook wel een zeurende buikpijn nu...... @ suus ik heb vanmorgen 4 pillen genomen, ik moet morgen al voor de nacontrole naar de gyn, dus ik wacht maar af wat er in de tussentijd nog gebeurt.
Die pillen inbrengen is ook gruwelijk. Net alsof je abortus pleegt of zo, echt vreselijk. Hopelijk komt het nog goed op gang. Fijn dat je morgen al een echo hebt. Suus
Hey hallo. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar bij mij werkten de pillen de eerste keer helemaal niet! En de tweede keer heb ik ze de avond voor de curettage ingebracht en toen kwam er een klein beetje bloed, maar wel erg veel kramp... Na de curettage zei de gyn dat het goed was, dat ik die gedaan had, want het zat erg vast! Dus... Sterkte en ik hoop dat het bij jullie allemaal wel goed gaat en ook erg meevalt! En daarna goed te tijd nemen voor de verwerking. Groeten Pasjuh.
marr hoe is het bij jou? al bij de gyn geweest? ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, ben ws het vruchtje al verloren maar er zat nog veel bmslijmvlies. ze vond het ook raar dat ik maar zo weinig bloedverlies had. Dus nog een dosis pillen gekregen, die heb ik een uur of 2 geleden ingebracht en nu maar hopen wat dat gaat doen (tot nu toe nog niks). Donderdag moet ik weer terug, als mijn bm dan nog niet schoon is, moet ik alsnog een currettage....
O jee, ik hoop het toch niet. Misschien zou het dan onder plaatselijke verdoving kunnen? Afijn, maar even afwachten wat de pillen doen. Dat er geen vruchtje meer is, is een goed teken. Dat wordt een 'simpele' curettage als de pillen niets doen. Beter voor je baarmoeder. Suus
Ben vanmorgen ook bij gyn geweest. Mijn bm is helemaal schoon Gisteravond ineens heel heftige krampen gekregen ongeveer een kwartier lang en daarna was het over en verloor ik het vruchtzakje. Het vruchtje zelf heb ik helaas niet kunnen terugvinden. Ik had ook niet veel bloedverlies, tenminste, ik vond het niet extreem. Maar ben allang blij dat het nu over is. Kan ik weer vooruit gaan kijken. Hoop dat die pillen alsnog aanslaan mielenl!! Komt vast helemaal goed!!
Fijn, Marrr! Die pillen hebben zo'n slechte naam, en dat is in lang niet alle gevallen terecht. Echt heel goed dat je nu geen curettage hoeft. Suus
fijn dat jouw uitslag goed was marr! sterkte met de verwerking verder.....hoe voel je je? hier inmiddels 4,5 uur na de pillen, nog steeds geen reactie. Zonet zelfs bij mijn toiletbezoek geen spoortje rood bij afvegen. ik heb gisteren - denk ik achteraf - het vruchtje/vruchtzakje wel gezien in de pot, dat is er zonder enig krampje uit gekomen. Nouja, we wachten nog maar een beetje af....
Het kan heel goed dat de afstoting van het slijmvlies pas na een paar dagen op gang komt. (Je gebruikt geen ibuprofen, toch?) Ik zou daarom niet al te snel alsnog voor de curettage gaan. Geeft het tot vrijdag of zo. Suus
ik moet sowieso pas donderdag terug. dan zullen ze toch een eventuele currettage pas vrijdag inplannen? Of niet? Ik moet eerlijk bekennen dat mijn geduld een beetje opraakt nu. Als de gyn vanmiddag een currettage had voorgesteld, had ik het gedaan denk ik. Ach ik merk het wel. hopelijk gebeurt er nog iets voor donderdag.....
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is jouw lijf, jouw beslissing. Maar ik heb vaker gehoord dat vrouwen na een paar dagen ineens nog veel bloedverlies kregen. Dat je het vruchtje al kwijt bent is een goed teken. Dat bedoelde ik te zeggen. Sterkte hoor, het is een rottijd. Suus
Vervelend Mielenl dat het nog niet op gang komt! Rotpillen! Ik voel me nu voornamelijk opgelucht. Opgelucht dat het achter de rug is, opgelucht dat ik de medicatie niet hoef te nemen en opgelucht dat ik het zelf heb kunnen doen... Het is natuurlijk nog steeds k** maar kan nu mn neus weer vooruit steken en denken aan wat er komen gaat ipv wat er gebeurd is.. Ga echt voor je duimen dat jij ook snel er van af bent! @Suus, heb echt respect voor je dat je dit zo vaak hebt moeten doorstaan! Dank je voor je advies e.d. Heeft me zeker geholpen!!
Graag gedaan. Goede info is inderdaad belangrijk, dat heb ik zelf best wel gemist. Artsen en vk's vertellen weinig, op internet is er weinig goede informatie te vinden... Vandaar dat ik nogal scheutig ben met m'n ongevraagde advies Suus
ja suus, erg fijn dat je hier altijd uitgebreid komt reageren. Vooral heel naar dat jij het al zo vaak hebt meegemaakt en dat je zoveel ellende ervan hebt, maar voor ons erg fijn om de mening van een ervaringsdeskundige te horen
het is natuurlijk wel te hopen dat ik jou ook ooit heel veel ongevraagd advies terug mag geven (over misselijkheid, maagzuur, bevallen, flesjes, slapen, opvoeden, traktaties etc etc )