zou wel geweldig zijn ja......mijn biologische klok zegt BIM BAM BIM BAM! nou, ik mag nu toch wel officieel beweren dat ik van die pillen van gisteren geen enkele reactie heb gemerkt. bloedverlies is niet toegenomen, alleen een paar ieniemienie stolseltjes voorbij zien komen. het zal mij verbazen als morgen blijkt dat mijn bm schoon is.......
Ben heel benieuwd! Wel bizar hoor, dat je lichaam zo (niet) reageert... Hoop heel erg dat het idd leeg is en jij gewoon een mazzelpik bent wat dat betreft... Ben benieuwd hoe lang het hier gaat duren. Bloed nog steeds wel behoorlijk heftig (vergelen met normale ongi's dan) en ben er eigenlijk wel weer flauw van. Vond het juist zo lekker een paar maanden er geen last van te hebben..
Ahh nee zo erg is het niet hoor. Ik ben zo'n mazzelaar die er normaal gesproken met 4 dagen vanaf is en het eigenlijk (mocht het hygiënisch gezien niks uitmaken) wel met 1 maandverbandje af kan. Maar nu dus wel wat heftiger, wat ook te verwachten is. Vind het alleen niks aan..
hoi hoi, nou de pillen hebben hun werk niet gedaan, ik moet morgenochtend terug voor een currettage. Ik heb er nu ook wel vrede mee, dan is het maar achter de rug en kunnen we weer vooruit kijken.... marr hoe is het met jou?
Getsie wat vervelend zeg! Nah ja, hopelijk valt het allemaal mee en ben je er daarna ook helemaal van af!! Met mij gaat het inmiddels de goede kant op. Bloeden wordt al veel minder nu, dus dat is ook wel fijn. Verder voel ik lichamelijk niet zoveel meer. Heb even wat testjes besteld om te kijken wanneer die negatief zijn en dan zal ik langzaamaan maar weer eens proberen of ik alweer koffie lust..
het is allemaal meegevallen hoor. Lig weer in mijn eigen bedje tvoh te kijken. Blij dat het allemaal achter de rug is.
Jeetje Suus, dat is wat! Ik heb gisteren een curretage ondergaan en ben zelf heel blij dat ik hiervoor gekozen heb. Einde aan de onzekerheid en ik voel helemaal niks en verlies ook geen/amper bloed. Maar hier schrik ik toch wel van, dit komt dichterbij dan het algemene praatje van de gynacoloog. Ik ben heel benieuwd hoe jij hierachter bent gekomen. Had je na de curretage heel veel pijn of andere problemen, dat ze dit bij je ontdekten?