8 okt verloor ik bloed en was op de echo te zien dat het hartje niet meer klopte. Ik was toen 8 weken en 3 dagen zwanger. Ons spruitje was maar 8 mm dus is vrij snel na de echo (op 29 sept, het was toen 6,2 mm) gestopt. Mijn lichaam heeft het vruchtje zaterdag 11 okt afgestoten. Afgelopen dinsdag de 14e zijn we naar de gyn geweest en m'n baarmoeder was mooi schoon. We hebben condooms gehaald om tenminste 1 menstruatie af te wachten. Nou kreeg ik me toch een steken vanochtend linksonder in m'n buik. Ik wist even niet waar ik het moest zoeken. Nu weet ik niet of het m'n darmen zijn... moest wel naar het toilet erna maar ik merkte dat ik ook veel afscheiding had bij het afvegen. Zou het m'n ei geweest zijn? Ik kon voor m'n miskraam nooit m'n eisprong voelen zoals sommige wel kunnen. En wanneer is m'n kans op menstruatie? Moet ik dan tellen vanaf 8 okt toen ik bloed verloor van de mk en dan plus 28 dagen (voorheen was m'n cyclus 1 x 28 dagen, was in ronde 2 al zwanger dus weet niet of het regelmatig zou zijn geweest) Dan zou het m'n ei geweest kunnen zijn toch omdat we nu 12 dagen verder zijn vanaf 8 okt? Misschien dat jullie me advies kunnen geven...
Nee je moet tellen vanaf de dag dat je het vruchtje verloor. Ik had na mijn miskramen ook regelmatig ineens steken ofzo. Ik voel mijn eisprong altijd, maar na de miskraam heb ik nooit direct een eisprong, altijd pas een maand erna. Dat geldt niet voor iedereen, dus het kan best dat jij er wel een hebt hoor. En in theorie kun je je ei ook best een keer wat vroeger krijgen dan normaal, maar die pijn kan ook net zo goed iets anders zijn geweest. Je lijf is na zo'n miskraam altijd even van slag, dus wacht het gewoon even af. Als je over een dag of 14 ongi wordt was het waarschijnlijk wel je ei, en anders toch iets anders vermoed ik.
Hoi Inkie, Ten eerste heel spijtig van je miskraam. Ik ben gecuretteerd, en werd na 24 dagen ongesteld. Ik heb mijn eisprong ook niet gevoeld, terwijl ik hem normaal wel altijd heel goed voel. Ik zit nu alweer in de 2e ronde na mijn miskraam en deze maand heb ik mijn eisprong wel weer gevoeld. Succes. Grt Vanilia
Bedankt meiden voor jullie reacties! Dus tellen vanaf de dag dat ik het vruchtje ben verloren... Dat was zaterdag een week geleden..... x