toen ik 6 weken was kreeg ik bloedverlies, met 7 weken een echo, hartje klopte, maar dag na de echo weer bloedverlies gehad. Al die weken tot nu (11de week) moeten wachten op de tweede echo, en al die tijd was ik ongerust, voelde dat het niet goed zat, heb zelfs meerdere topics ook geopend dat ik me zo druk maakte. De meesten zeiden dat het allemaal wel goed zou komen. Achteraf heb ik het al die tijd juist gevoeld. Vanmiddag om 4 uur de echo gehad, en er was een leeg vruchtzakje, het vruchtje was zo klein dat het op de echo bijna niet zichbaar was. Ik ben leeg van verdriet...
He wat naar Snow! Was op de eerste echo de grootte van het vruchtje wel goed? Heel veel sterkte; rouw goed, hier moet je echt doorheen...
Oh Snow, wat erg voor je! Pfff, ik weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg. Je was al zo ongerust... Heel veel sterkte, voel echt met je mee.. Amber
Hoi Snow, Wat vreselijk voor je, is toch je gevoel waarheid geweest...wat zul jij je verdrietig voelen.... Ik wil je dan ook veel sterkte wensen met dit verlies, en hoop dat je het over een poos(je) een plekje kunt geven. Liefs, Chantal.