Ja daar gaan we uiteindelijk weer voor....komt goed en doe rustig aan l.. Het heeft even tijd nodig allemaal .....sterkte en knuffel!
mamsiem, ook hier wil ik je veel sterkte wensen. en denk goed na inderdaad wat je wilt doen. wij werden ook overvallen met een slechte echo, net als jullie, en dan kun je nog geen keuze maken, het slaat in als een bom op dat moment. ik wilde eerst wachten, maar al snel besloot ik dat ik het zo snel mogelijk weg wilde hebben, het zat bij ons idd ook al 2 weken in mijn buik. vandaag de curretage gehad, en viel reuze mee, ook de nabloeding. hoop voor je dat je het een plaatsje kunt geven en dat je een niet al te lange nasleep hebt. en inderdaad, hopleijk komen we elkaar allemaal weer tegen in een ander bevallingstopic.
Dank je wel Wies. Lief! Hier net wat slijm met een beetje bloed dus ik hoop dat het "gewoon" op gang komt. Nu eerst maar lekker (hopelijk) slapen. Thanks voor de steun meiden!
Vandaag besloot je dat het tijd was. Tijd om te gaan..... Na wat krampen, was je daar ineens. Helemaal nog in je vruchtzak! Samen met papa heb ik je bekeken. Zo klein maar al echt een kindje! Wat bijzonder om mee te maken maar wat had ik je graag bij me willen houden! Dag lief kindje van me...
Sterkte! Wat zal jij je machteloos voelen. Je beland van het grote geluk naar het intense verdriet en dat is heel heftig. Ik hoop dat je het een plekje kan geven... Liefs karin
Bedankt voor je berichtje Karin! Lief. Het was/is heftig en emotioneel. Ik ben wel enorm blij dat ik alles afgewacht heb. Lichamelijk lijk ik er goed vanaf te komen. Emotioneel gezien moet het nog even een plekje krijgen.
Vandaag nemen we echt afscheid. Je ligt in een piepklein doosje, beschilderd door je grote broer. In de tuin hebben we een mooie plekje gevonden. Dag lieverd!