twijfel over goeie zwangerschap vruchtzakje is groter in verhouding met t vruchtje

Discussie in 'Miskraam' gestart door vjenna, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vjenna

vjenna Lid

7 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    ongeveer 2 weken geleden kwam ik er achter dat ik zwanger ben, door 2 testen gedaan te hebben meteen duidelijk positief! ik wachten toen een paar dagen af en heb nog 2 testen gedaan 1tje van de DA ook meteen positief en een savonds laat nog 1 van cb die gaf 3+ aan ik was al vaak erg misselijk een overgeven meestal sochtends of smiddags en heel erg veel slapen soms wel 12 uur zonder wakker te worden of om te plassen en slaap ik binnen 2 min weer.....

nu heb ik vandaag een inwendige echo gehad en nu twijfelt de gyn of dit wel een goede zwangerschap is of dat t op een miskraam uitloopt omdat het vrucht zakje de grote van ongeveer 7 weken had en het vruchtje zelf zeg maar de grote had van ongeveer 5 weken en dus ook geen kloppend hartje te zien was

nou kon ze natuurlijk niet veel meer zeggen over de afloop en moet ik volgende week terug voor nieuwe echo

nou heb ik hier eigenlijk zelf geen ervaring mee is mijn eerste zwangerschap en eerste positieve test ooit ik heb zelf voor de rest alleen een cyclus van ongeveer gemiddeld 32 dagen nooit langer als 34 en vrij laat mijn ei sprong nooit voor de 18e dag

hebben jullie hier wel eens van gehoord dat het goed afliep en het vruchtje wel goed bleek of dat t idd dus een miskraam gaat worden
    misschien denken jullie wel van wacht t gewoon nog even af maar ik hoop dat er iemand is die hier meer over weet ik had hier eigenlijk niet vaak van gehoord en de gyn zei eigenlijk ook niet zo veel alleen is nog te vroeg om te zeggen....

bedankt dat jullie even de tijd hebben genomen voor mijn verhaal

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi Vjenna,

Persoonlijk vind ik het niet goed klinken. :(

Bij mij groeide de vruchtzak ook gewoon door terwijl en kindje al was overleden. Vruchtzak was 9,1 op de echo en kindje 6,3.

Hopelijk is het bij jou anders.
    Sterkte met wachten in deze onzekerheid.

3. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Mijn vk zei: wonderen bestaan...
    Ik had precies hetzelfde, wist zeker dat het vruchtje 8 weken moest zijn maar volgens haar was het 6 wkn. De vrachtzak was wel 8 weken. Bij mij is het niet goed gegaan.

Hopelijk bij jou wel! Heel veel sterkte met wachten

Deel Deze Pagina