Missed Abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door Clau24, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Ik heb helaas heel slecht nieuws gehad afgelopen donderdag bij de verloskunige...
    Toen we het hartje wouden luisteren was er geen hartslag van de kleine te bekennen, de verloskundige dacht nog dat dit kwam omdat mijn hartslag wou overheersen, mijn hart ging ook steeds harder, omdat ik natuurlijk erg schrok.. Na 5 minuten proberen toch maar een echo maken.
    Op de echo was geen hartactie te zien... Mijn kleine wondertje is overleden...

Vrijdag naar het ziekenhuis. Naar de gyn, opnieuw een echo, toch heb je nog de stille hoop dat ze het die dag ervoor allemaal verkeerd hebben gezien... Helaas, er was een klein mensje te zien, zonder hartactie...Alles zat er op en er aan... Mooi ruggegraatje en alles...

Vandaag wordt ik gecurreteerd (schrijf ik het zo goed?)Vanmiddag om 2 uur moet ik er zijn en om half 4 (geloof ik, moet even aan vriendlief vragen ik weet het echt niet meer) wordt ik onder narcose gebracht...

Voor mij heeft de tijd het weekend stil gestaan...

Dit hadden wij echt niet verwacht...

2. Clau24

Clau24 Niet meer actief

kan iemand vertellen hoe ik mijn banner weghaal?
    Bedankt!

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Je banner haal je weg door in je Profiel de link naar de banner weg te halen!

Wat een vreselijk nieuws......was hiervoor wel alles goed?

heel veel strekte!

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

heel veel sterkte met dit ontzettend nare nieuws...

Amber

5. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Tjeetje meid, wat een schok.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, vanmiddag maar ook erna.

Liefs Minka

6. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    heel heel veel sterkte

7. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    Ach jeetje meid... Ik ben er even stil van... Je was al zo ver... Het leven is zo oneerlijk... Heel veel sterkte de komende tijd...

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heel veel sterkte meid, je verhaal lijkt veel op die van mijn alleen ik was 11 wk en jij aan jou banner te zien al een stukje verder. had je al een goede echo gehad? ik namelijk wel met 9 wk en had ook totaal niet verwacht dat ze geen hardje zouden zien met ruim 11 wk. ik wil je veel sterkte wensen en je vriend natuurlijk ook. ik voelde me heel leeg na de curetage en probeerde me groot te houden terwijl als ik alleen was continu aan het huilen was. dus meid praat erover dit zal je zeker helpen door deze moeilijk tijd.

dikke knuffel
    sandra

9. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He wat een vreselijk nieuws! Heb zelf helaas ook zo'n late miskraam gehad, na een goede echo bij 11 weken... Ik wens je heel veel succes vanmiddag en veel sterkte de komende tijd.

Liefs Neeke

10. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Heel veel sterkte.... ;) ;)

Susi ;)

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    heel veel sterkte wat een afschuwlijk iets zeg

knuffel

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Heel veel sterkte meid!
    Ook vanmiddag na de curretage.
    Praat er samen goed over!

Dikke knuffel

X Neia

13. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Wat een vreselijk nieuws voor je! Ik heb er echt geen woorden voor en wil je heel veel sterkte vandaag toewensen!

Hopelijk kun je er goed over praten met je partner, dat heeft mij heel erg geholpen.

Ik wens je veel sterkte en kracht toe bij het verwerken van dit grote verlies.

Marla

14. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Verschrikkelijk ik heb er even geen woorden voor.

Heel veel sterkte Kareltje

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Heel veel sterkte! Echt verschrikkelijk.... helemaal als het zo laat nog gebeurd... Dan overvalt het je toch wel een beetje lijkt mij.... :cry:

16. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Allemaal heel erg bedankt...
    Ik had idd al een goede echo gehad. De verloskundige had zoiets van: nou nu heb je met 10 weken een goede echo gehad dus er kan praktisch weinig fout gaan! Helaas is dit wel het geval geweest en kwam het totaal onverwachts...

Vandaag de curretage gehad... De ingreep viel me alles mee... Ik mocht zelfs eerder weg omdat ik ze actief was en me zo goed voelde...
    wel verzekerde ze me rustig aan te doen en niet zo druk als in het ziekenhuis..

Nu komt de buikpijn heel erg en ik besef me nu pas echt goed dat ik niet meer zwanger ben!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Meid, heel veel sterkte, sjonge is niet niks hoor. Neem vooral de tijd die je nodig hebt en probeer er veel over te praten, huilen enz. Goed aan jezelf denken nu

Liefs Anette

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ach Clau, dit is zo'n moeilijke tijd die we helaas maar al te goed herkennen. Het is niet eerlijk, je was zwanger en opeens ga je als niet-zwangere naar huis. Neem het advies van de andere meiden ter harte en zorg goed voor jezelf en praat er veel over als je daar behoefte aan hebt. Ik zit nu al een tijdje op dit forum en we vertonen bijna allemaal dezelfde 'fasen' in het proces. Na de curettage voel je je even heel goed, maar dan wordt het een tijd heel moeilijk. Kom vooral ook bij ons je verhaal doen als je daar behoefte aan hebt. Wij zullen proberen je te steunen, we snappen je heel goed...

Dikke knuffel!
    Amber

Deel Deze Pagina