Die naam bedoelde ik inderdaad! Blijkt de werkzame stof te zijn. Als het beestje maar een naam heeft. Ik heb een prettig gesprek met de gynaecoloog gehad, ging helemaal mee in wat wij graag willen en ben vanochtend gestart met Misoprostol / Cytotec. Ben benieuwd hoe het me zal vergaan vandaag maar we laten het maar over ons heen komen.. ik hoop dat we het straks af kunnen sluiten. We willen graag weer vooruit kunnen kijken.
Sterkte!! Ik ben nu wel een paar dagen thuis om het een plekje te geven en omdat het lichamelijk een klap was. Heb behoorlijke spierpijn waardoor ik moeizaam loop.
Ik moet nog even bedenken hoe ik het op mijn werk ga vertellen, ik heb mijn verlofdagen voor dit jaar al ingepland dus heb bijzonder verlof aangevraagd voor het ziekenhuisbezoek en indien noodzakelijk zal ik me de overige dagen ziek moeten melden. Hopelijk krijg ik een beetje begrip. Sterkte Moonlight!
Ook ik heb het meegemaakt toen we voor een tweede kindje gingen, het is echt heel verdrietig en zelfs nu we drie gezonde kindjes hebben kan ik er af en toe nog een traan om laten, het was heel eomotioneel. Heel veel sterkte meis! Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en je snel in verwachting mag zijn van een mooi gezond kleintje! Ik heb het toen wel op het werk verteld en kreeg echt vanuit alle hoeken begrip, dat was een hele grote steun voor mij toen. Ook alle andere meiden heel veel sterkte! Hoop voor jullie ook snel zwanger mogen zijn van een mooie plak beeb.
Ik hoop het ook, kindje was zo welkom! Hoop dat het ons alsnog gegund wordt. Daarnaast hoop ik ook op begrip van mijn werkgever, vind het geen makkelijk onderwerp om te bespreken en om nog meer gedoe er omheen zit ik niet te wachten maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Mag ik jullie nogmaals bedanken voor het medeleven, ondanks dat we volslagen vreemden voor elkaar zijn vind ik deze steun heel fijn.
Ik wil jou ook nog even heel veel sterkte wensen. Heb net je verhaal gelezen. Wat een onwerkelijke tijd is het he?
Bedankt Joepie, heel onwerkelijk! Natuurlijk weet je dat het kan gebeuren maar was er niet direct van uitgegaan dat het ons zou treffen.. het is zo verdrietig Begin nu langzaam aan bloed te verliezen, nu is het echt de harde werkelijkheid
Hallo iedereen, ButterflyNova, ik heb net je verhaal gelezen, ik wil je heel veel sterkte wensen. Ook ik heb in maart een miskraam gekregen, was 5,5 weken zwanger. Bij mij is alles vanzelf losgekomen, ik had alleen hele lage rugpijn, verder niet. Heel veel sterkte, en ik hoop dat t bij jou verder ook geen pijn doet, is al zwaar genoeg zo. XmoonlightX, ook voor jou heel veel sterkte, wat naar net met de Paasdagen ook nog. Ik lees nog weleens mee met de nov 14 lijst, ik zou 14 nov zijn uitgerekend, en denk er nog vaak aan. Heel veel sterkte.
Lief van je Mya! Wat naar ook voor jou. Hoe gaat het nu met je? Ik zou 21 november uitgerekend zijn, een datum die we niet meer zullen vergeten. Helaas kwam het bij mij niet vanzelf op gang, ben ergens blij dat het nu gestart is al is het ook dubbel, zoals ik al schreef is het nu zo definitief. De pijn is redelijk te handelen, er zijn momenten dat het heel veel pijn doet maar gelukkig zijn deze nog op één hand te tellen, verder de nodige krampen maar dat gaat wel.. ik hoop dat ik vannacht een beetje door kan slapen. Morgenochtend neem ik nog 4 tabletten, voor mijn gevoel is er nog niet voldoende uitgekomen.
Tis toch overal anders he .. Ik moet eest voor een echo voordat ik evt nog een keer moet.. Al hoewel ik denk dat alles er wel uit is Thanks Mya!! Jij ook sterkte
We zijn de nacht goed doorgekomen, TG! Waarschijnlijk waren die pillen zo langzamerhand wel uitgewerkt? Ga zo de tweede dosis nemen om er zo hopelijk zeker van te zijn dat ik schoon ben. De controle afspraak heb ik pas over twee weken. Dit lijkt de normale gang van zaken te zijn?!
Overal gaat het anders dus Ik morgen, indien nodig krijg ik voor nog 1x wat mee. Bloed nog wel steeds, maar niet heel veel. Dus geen idee of alles eruit is, daarom wel fijn om morgen al een echo te krijgen. Daarna over enkele weken nog 1x controle. Tenzij ik nog een keer moet, dan zal ik volgende week weer een echo krijgen. Hoop dat ik zo snel mogelijk ongesteld wordt kunnen we weer verder
Inderdaad dat hoop ik ook Moonlight, hoop ook dat mijn cyclus weer gewoon netjes rond de 28 dagen wordt zoals voorheen. Maar het lichaam kan vreemde dingen doen.
Mijne was niet elke maand, dus hopelijk nu wel.. Helaas nu weer flinke buikkrampen :x terwijl het gister zo goed ging... Het lichaam is maar raar....
Helemaal mee eens, sterkte met je krampen. Hier gaat het tot nu toe goed maar gisteren begon het ook pas in de middag. Heb mijn werk inmiddels ingelicht, gelukkig zeer begripvolle reactie. Hele opluchting.
Bij mij was het op maandag op dinsdag nacht alles er al bijna uit. Nu menstruatiekrampen denk ik , want bloed nog een beetje na.. Fijn dat ze begripvol zijn!
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn eerste zwangerschap. Ik was helemaal in shock en heb een paar weken echt vooral gehuild. Heel raar misschien, maar ik had zo lang op die lieve man moeten wachten en toen ook nog eens 1,5 jaar op deze zwangerschap.. Ik had gewoon totaal géén rekening gehouden met een miskraam. We hadden het ook iedereen al verteld. Heel naief misschien. Maarja. Achteraf vond ik het heel fijn dat iedereen het wist. Vooral van mijn moeder en liefste vriendinnen heb ik heel veel steun gehad. Bovendien heeft mijn beste vriendin me op grond van haar ervaring goed advies kunnen geven. Wij woonden toen nog elders en de VK had gezegd dat God zijn werk zou doen en dat ik maar moest bellen als ik meer dan 4 maandverbanden per uur nodig zou hebben. Mijn vriendin heeft me gezegd dat dat geen optie was en toen heeft mijn vriend contact gezocht met HA en ziekenhuis en ben ik gecurreteerd. Voor mij voelde dit veel beter dan afwachten, maar dat is persoonlijk. Al met met al vond ik het echt een hele ingrijpende gebeurtenis en heeft dit kleine wezentje voor altijd een plekje in mijn hart en gedachten. Ik heb een rozenkwarts die ik vaak vasthoud en die symboliseert dit kindje en onze liefde voor haar. (denk dat het een meisje was) <3 Ondertussen heb ik een gezonde zoon van ruim 2 en kan ik ieder moment bevallen van een tweede jongetje. Het is dus helemaal goed gekomen. Ik wens jullie allemaal veel liefde, geduld en gezonde kinderen.