Missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door ButterflyNova, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

ButterflyNova, met mij gaat het nu wel weer goed eigenlijk, bij mij ging het mis na een cryo zwangerschap. Ik heb nog een laatste rietje in de vriezer bij het vu. Ik kreeg gisteren mijn menstruatie tot mijn grote verassing, en ik heb vanmorgen echo gehad, en mag alweer nieuwe tp gelukkig. Dat zou over een week of 3 zijn dan, als ontdooing maar goed gaat uiteraard.Ik heb trouwens een heel lief dochtertje van net 16 maanden, en die heeft mij echt door de moeilijke tijden heen gesleeept. Fijn dat je werk begripvol reageert. Mijn werk reageerde ook erg lief trouwens, maar zit al tijdje in trajecten, dus ze weten alles altijd.

XmoonlightX, wat naar dat je buikkrampen hebt, ik had als enigste lage rugpijn, wel bijna een week, achteraf gezien. Miskraam bij mij begon maandag 17 maart, bruinverlies was heel weinig, begon op vrijdag. Bloedden dus vanaf maandag, echt nachtmaand verband lekte door, en dinsdag ook nog ladingen bloed, woensdag zoals een lichte mestruatie,en donderdag weer bruinig bloed, toen was t over bij mij. Nu dus sinds gisteren weer menstruatie, en die verloopt tot nu toe niet anders dan anders. Bij mij werden bloedmetingen gedaan hcg om te bepalen of ik schoon was.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#42 XmoonlightX, 24 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2014
    Poe he, ga gewoon even verder waar ik dinsdagochtend gebleven was, vandaar de buikkrampen!

Hoe is het bij jou nu?

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Lief! Bedankt.

Mya, fijn te lezen dat het weer beter met je gaat. Ik duim voor je dat het hopelijk snel weer raak is. Of hoe zeg ik dat netjes?

Weet trouwens iemand hoeveel bloedverlies 'normaal' is na het gebruik van Cytotec? Gisteren wat stolsels met redelijk wat bloed verloren maar daarna is het rustig gebleven. Nog 3 kleine stukjes en verder slijmerig bloed (sorry voor de details). Mijn menstruaties waren altijd heeel weinig, maar 1 dagje wat meer. Zou dat er mee te maken kunnen hebbend? Had veel meer verwacht.. en hoe weet ik nu of het weer volledig schoon is zonder echo?

4. XmoonlightX

Geen idee wat normaal is, volgens mij is het bij iedereen verschillend.
    Ik heb na de inname vier uur lang bloed verloren, heftig met heel veel grote stolsels.
    Twee dagen beetje bloed en nu vanmiddag weer heftig met stolsels..
    Dus tja ....geen idee of dit veel is?

Mijn vraag is waarom je geen echo hebt?

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    De controle echo heb ik over twee weken, dan kunnen ze beter zien of ik echt schoon ben. Nu kan er nog bloed weefsel zitten. Zojuist even contact gehad met gynaecologie en nav mijn verhaal lijkt het er op dat ik gisteren alles verloren ben, vandaag ook geen heftige krampen meer gehad nav de Cytotec. Ik hoop het maar..

6. XmoonlightX

Ja heb over enkele weken ook nog een echo. Die van morgen is om te kijken of tabletten nogmaals nodig zijn.

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Veel sterkte morgen Moonlight, hou je ons op de hoogte?

8. XmoonlightX

Zekers, jij ook he..
    Ben benieuwd hoelang de lichte bloeding nog doorgaat

9. XmoonlightX

echo gehad en heb nogmaals pillen meegekregen. Was toch nog niet schoon genoeg.

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    :( niet leuk! Konden ze zeggen of er nog veel weefsel zat? Sterkte met de pillen, hoop dat het je helpt schoon te worden.

11. XmoonlightX

Ja was duidelijk te zien op de echo, t was nog best wat zeg maar, ik hoop dat alles er nu uit gaat op die tabletten, ...

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik hoop hét ook voor je! Het is al vervelend genoeg.
    Ik vloei nog steeds, hopelijk ben ik straks wel volledig schoon.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Vandaag ben ik weer gestart met werken, lichamelijk voel ik me aardig dus vond thuis zitten niet meer nodig.
    Prettig gesprek gehad met mijn werkgever die mij alle tijd en ruimte wilt geven die ik nodig heb. Doet me goed.

14. XmoonlightX

Dat klinkt goed, hopelijk kan ik ook snel weer aan de slag..

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Fijn dat je weer aan het werk bent butterlyNova. Ook fijn dat je werk je de ruimte en begrip geeft. Ik ben ook weer gaan werken toen ik me lichamelijk goed voelde, en de hcg nog maar 35 was, was een goede keuze geweest voor mij.

XmoonlightX, wat naar dat je nog zo een last en pijn hebt, hoop dat t heel snel beter gaat met je, veel sterkte meis.

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ja ik vond deze reactie echt heel erg fijn, had het niet zo verwacht. Lichamelijk voel ik me gelukkig weer goed, dat geestelijke zal nog wel even duren en dan geeft werk een prettige afleiding.

Ik hoop het ook voor je Moonlight maar geef het de tijd die het nodig heeft.

17. XmoonlightX

Ik heb het juist andersom..geestelijk gaat het prima, maar lichamelijk nog niet.... Bloedverlies lijkt wel te stoppen, ben benieuwd vrijdag..

Denk alleen dat ik even moet slikken op het moment dat we het zouden vertellen en op de uitgerekende datum, maar hopelijk ben ik dan wel weer zwanger!

Fijn dat werken afleiding geeft!

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Die slik momentjes zullen nog wel even blijven denk ik, morgen zouden we eigenlijk de eerste echo hebben. Ik denk er nu toch telkens aan. Gelukkig heb ik morgen een druk programma dus hopelijk staan we er niet teveel blij stil morgen. Dan komt straks nog Moederdag, de dag waarop we het iedereen wilde gaan vertellen en dan in november nog de uitgerekende datum.. rot allemaal hoe snel je jezelf op iets kunt gaan voorbereiden en dat het uiteindelijk niet zo mag zijn.

19. XmoonlightX

Ik heb mn co echo op het moment dat ik mijn termijn echo zou hebben :(
    Maar goed...tis niet anders..het bloeden lijkt nu gestopt te zijn, dus ben benieuwd vrijdag...
    Vraag me af vanaf wanneer je een nieuwe cyclus moet tellen..
    Heb net nog gestest en er is nog een duidelijk streepje zichtbaar.. Ik blijf om de zoveel tijd testen want wil eerst een witte test hebben, anders weet ik niet of ik weer opnieuw zwanger ben of dat het nog door de mk komt..

Hopelijk zijn we snel weer zwanger!! En dat dan alles goed blijft gaan.

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat vroeg ik me ook af, ik heb de vraag hier op het forum gesteld aan de verloskundige en zij gaf aan dat ik vanaf dag 1 van de bloeding nu zou kunnen gaan tellen. Het zou met 14 dagen kunnen zijn maar ook korter of langer kunnen duren. Ik ga volgende week eerst een zwangerschapstest doen om te zien of alle hormonen uit mijn lijf zijn.

Deel Deze Pagina