Ook bij mij is er vandaag een MA geconstateerd. Ik heb een goede echo gehad met 7.6 weken. Vandaag zou ik tien weken zijn, maar het vruchtje is gestopt met groeien na 8 weken. Net na de vorige echo. Momenteel heb ik wat bloedverlies, maar het is duidelijk nog niet echt op gang gekomen. Morgen ga ik bellen voor een afspraak met de gyn.
Sterkte meis, ik weet hoe je je voelt. Heb het 3,5 maand terug ook meegemaakt. 'kies' je voor een curretage of tabletten?
Dat weet ik niet Sanne. Bedankt voor je lieve bericht. Momenteel begint er aardig wat te komen. Flink buikpijn en stolsels. Hopelijk regelt mijn lijf het zelf. En hoef ik geen abortuspillen of curretage. Waar heb jij voor gekozen 3,5 maand terug?
Hee Missmystyque! Hoe gaat het nu met je? Ben je al iets verloren wat op een vruchtje leek? Ik leef met je mee! Ik heb destijds gekozen voor medicatie. Maar heb nog een hele lange nasleep gehad met bloedverlies. Afgelopen menstruatie was eindelijk weer van normale lengte. Ik hoop echt voor jou dat het bij jou allemaal 'vanzelf' gaat. Heeeeel veel sterkte!!!!!!!
Woensdag overdag was de miskraam dus begonnen. Ik had mij voorbereid op een helse woensdagnacht, met uren op het toilet zitten en meerdere keren het bed verschonen. Maar ik werd wakker donderdag, had héérlijk geslapen en geen druppel bloed verloren. Vervolgens heb ik donderdag een echo gehad bij de gyn, en daar bleek ik volledig schoon te zijn. Dus gelukkig is de hele handel met medicatie en curretages me bespaard gebleven! Momenteel nog wat bloedverlies, dat duurt nog een paar dagen. Maar het is te vergelijken met een normale menstruatie.
Het is wel pittig. Ik heb veel afleiding en veel lieve mensen om me heen. Ik merk dat het helpt om vaak mijn verhaal te vertellen. Maar ja overal waar ik ga, ben ik verdrietig. Je kunt gewoon niks doen om onder het verdriet uit te komen. Dat is het pijnlijkst. Je neemt het overal mee naar toe. Jullie ook veel sterkte meiden.
Het is ook nog maar net gebeurd natuurlijk! Het verdriet zal nog wel een tijdje blijven, vooral als je zwangeren ziet. Maar er was dus kennelijk iets mis,de natuur doet dit niet zo maar. En dan kon het beter maar vroeg in de zwangerschap gebeuren.
Hallo mensen Ik heb een vraag aan jullie Na lang proberen, ben ik eindelijk zwanger geworden, maar het is helaas niet goed gegaan. Ik heb Cytotec gekregen en het heeft zijn werk gedaan, maar helaas niet volledig, er zou nog restweefsel zitten van ongeveer 1 cm. Mijn zwangerschapstest is wel weer negatief, zou ik nu nog gecurreteerd moeten worden, want op internet lees ik soms ook dat het dan met een volgende menstruatie mee kan komen. Gynaecoloog heeft het alleen maar over curretage . Hebben jullie hier (helaas) ervaring mee?