Missed Abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door lindaatje22, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ik had ook een 2e dosis. Alleen bij de eerste had ik er 4 ingebracht, echo gehad en 2,5 cm zat er nog. Diezelfde dag van de echo weer 4 tabletten ingebracht. Alles kwam er uit meteen dezelfde middag. Het bloed nam af en alles. De dinsdag erna weer echo en bleek alles schoon. Bloed was over...
    Alles achter de rug...dacht ik!

Tot afgelopen dinsdag en toen weer bloed en woensdag weer een stolsel van vinger lengte... Donderdag bloed weer over en nu vandaag nog wat kleine bruine restjes....

Ik snap soms echt niets meer ervan haha! Al met al hoop ik er nu wél vanaf te zijn. 😊

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Dat klinkt goed, heb je de stolsel gezien? Was die ongeveer 1/2 cm?

Wanneer had je weer echo? Denk dat het nu wel goed gaat hoor!;)

3. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ja zoiets was ie ja!

Echo pas weer over 5 weken. Tenzij ik eerder wil. Maar denk dat t nu wel goed gaat. Ben benieuwd!

Waarom denk jij dat t nu wél echt over is, als vragen mag...😊

4. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vis ze uit toilet .... Sorry.... Het zijn echt flinke stolsels en ik voel t echt als blob eruit komen. Ik heb 3x4 pillen gehad eerste x en nu weer 3x4 en moet ze allemaal inbrenhen . Ik denk alleen dat t weinig slapen wordt..... :(. Half 3 tweede dosis en san ochtend weer maar blijf lopen en ene x stolsels en andere x alleen bloed hoop dat k kan slapen lig al op enorme handdoek

5. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry was voor Linda . Bij mij zijn ze echt allemaal groot. Vinger lengte . Waarom pas over vijf weken echo Linda? Ik mag moet volg week alweer

6. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Omdat de echo goed was dinsdag een week geleden. Ik was schoon... De gyn heeft álles mega goed bekeken. Eierstokken, blaas, baarmoeder...alles! Alleen de bmm stond nog iets open. Nu weet ik mss wel waarom.

Maar maa zat deze stolsel "verstopt" haha!

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik bedoelde Nepthys.. Fijn dat er weer wat uit is gekomen, leg eventueel nog een plastic zak op je bed, dan lekt het niet door in het matras

Apart dat jij nog weer stolsels had Linda...

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Waarom over 5 weken weer een echo linda? Je bent toch schoon?

9. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Om te kijken of hcg is afgenomen (wilde niet bloedprikken) en als afsluitend gesprek zodat ze weten hoe mijn cyclus daarna is verlopen.

Ik vind t wel fijn. Even controle en als ik wil kan ik eerder. Maar die behoefte ligt er nu nog even niet. Wél als ik nog een stolsel ZOU verliezen...

10. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede tip puk!!! Ga meteen een vuilnis zak onder de handdoek leggen en hoop echt serieus dat teruit komt nu het is zoooooveel niet normaal blijf leeg lopen. Kan me serieus niet voorstellen dat er achter blijft maar ik durf niet te slapen ti's bizar zoveel als eruit komt. Hoop dat snel stopt en zeker omdat k 2.30 u weer vier moet inbrenhen
    Wordt niet sporten morgen

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zet een vergiet in de wc, dan mis je niks

12. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede tip voor volg x als die er komt. Stop bij dit ziekenhuis en ga direct naar Erasmus MC academisch ziekenhuis hierna dan bij een derde of vierde x gaan ze onderzoeken doen. Nu heb ik vorige week vruchtzak verloren maar nu dus hoop ik alle rest maar hoef dat niet te vangen zei ze . Ik ga er vanuit dat curettage njet.nodig gaat zijn

13. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies vraagje..... hoe lang heeft het bloeden geduurd zo een beetje? Ik verloor gisteren en vanmorgen ineens weer een klont. Zo is het even niet en zo weer een klonter. nou dan staat de BM dus nog open en wordt het ws weer geen lekker romantisch weekend. vrijdag wel weer een echo maar mensen zeg wat word je hier naar van.
    Maandag een gesprek bij erasmus MC afdeling voortplanting.. dit was mn derde ipv tweede mocht die van aantal jaren gelede ook mee rekenen iui zou geen nut hebben maar ze konden evt wel helpen.

14. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    en sta ook al te lang droog nu al bijna 4 weken :( hoop zooooo dat het weer mag na vrijdag maar ik bloed nog en die stolsels.. kleine kans

15. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Condoompje erom en gaan met die banaan ;)

16. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dat mag wel 😁

17. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, minder dan een cm restweefsel.. kreeg wel groen licht om te sexen baarmoeder stond dicht maar... lees overal dat restweefsel eigenlijk weg gehaald moet worden en soms gaat t mee met menstruatie.. wat is wijsheid? ik wacht sowieso uiteraard maar moet over maandje of vier wel ongesteld worden zei ze. Of toch nog een extra echo laten doen. ik weet het niet.
    tis geen schoon maar geen reden tot curettage

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Een maand of 4??? Nee ik zou na een maand gewoon Primolut vragen om menstruatie op te wekken.

19. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry bedoelde n week!!!!
    Heb ook gelezen over menstruasan iemand bekend mee? Moet sowieso eerst uitbloeden denk ik.
    Ga dat wat jij zegt ook notereb

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Er wordt bij mij alle keren geadviseerd om een menstruatie af te wachten.

Ik heb bij de 2de miskraam ook restweefsel gehad maar was nu niks meer van te zien. Dus dat is er gewoon allemaal uit gegaan.

Deel Deze Pagina