ik heb het ook gehad. De eerste keer heb ik gekozen voor vaginale pillen. Ik weet niet meer hoe ze heetten maar ik moest er 3 van opsteken en 2 dagen later begon de miskraam zelf. De tweede keer begon hij de dag nadat ik het wist. Ik wens je in ieder geval veel sterkte. Zoiets is niet leuk. Geef het een plaatsje. Saartje
ik wens je ontzettend veel sterkte hiermee. ik kan je helaas geen adviesen geven. toen ik mijn echo kreeg was mijn baarmoeder al helemaal leeg en daar was ik ook op voorbereid. was namelijk al bijna een week aan het bloeden. heb verder ook niet heel veel last gehad. maar emotioneel gezien doet het meer pijn als dat ik ooit van te voren had gedacht. ik merk dat ik echt de tijd nodig heb om dit te verwerken. neem voor jezelf gewoon de tijd, en probeer niet al te veel te luisteren naar die goed bedoelde adviesen. veel sterkte. liefs tascha
ik heb morgen een afspraak bij de gyn om 15oo hij gaat dan nog een echo doen om het te bevestigen en dan een afspraak voor curretage ik kan niet langer wachten wil t afsluiten
Groot gelijk! Je weet dat het gewoon over is en dan is het heel zwaar om toch nog met het vruchtje rond te lopen alsof er niks aan de hand is en maar wachten tot er iets gebeurt, vreselijk. Sterkte morgen bij de echo, dat zal ook weer even moeilijk zijn, tenminste, ik vond het wel vervelend toen ik het weer op het scherm zag stilliggen.... Groetjes, Anakin.
ik ben bij de gyn geweest en die bevestigde weer dat t niet meer leefde. was ronmd de 7weken gestopt (zou anders nu 12wkn zijn) dus loop er al een behoorlijke tijd mee, a.s. vreijdag word ik gecurreteerd. moet je gaan tellen met je nieuwe cucles als je weer ongi bent geweest?? of vanaf de curretage ?
hoi vanaf de dag van curretage en duurde 5 weken voor ik weer ongesteld werd dus je cyclus is wel in de war sterkte voor vrijdag en goed rust houden daarna. liefs chantal
ik ben afgelopen vrijdag in het ziekenhuis gewesst voor de curretage het is me erg meegevallen, alleen dat ik uit de narcose kwam moest ik zomaar huilen ik denk dat dat de spannigen zijn geweest omdat het nu definitief is. Maar het gaat lichaamlijk nu erg goed heb weinig last eerste avond wat kramp heb pcm genomen en vandaag bijna nergens last meer van. De begeleiding in het zieken huis vond ik erg goed ze waren erg aardig echt super. mn verloskundige heeft me nog gebeld vandaag hoe het met me ging (had ik niet verwacht maar vcind het erg netjes dat ze gebeld heeft) ik mag als ik de volgende keer zwanger ben al eerder voor een echo ipv met 12 weken pas ben ik ook erg blij mee want ik denk niet dat ik t trek als ik zolang moet wachten tot je (wat) zekerheid hebt dat t hartje klopt.
Ik heb ook een miskraam gehad en heb er drieen een halve week mee rondgelopen. Het kwam uit zichzelf niet los en ben uitieindelijk gecurreteerd. Die weken waren best lang, de ingreep heb ik gelukkig niet als negatief ervaren. Het viel alles mee. Sterkte ermee, liefs Jenny
ik hoef niet op controle te komen het was helemaal robleemloos gegaan dus dat was niet nodig vond de gyn.
ik wel maar kwam niks bizonders uit gewoon pech zei hij . hoe gaat het verder met je geestelijk? liefs chantal
Ik lees je verhaal nu pas. Eerder was ik nooit bij deze topics te vinden maar om dat het nu mis is bij mezelf haal ik hier mijn info. Hoe gaat het nu met je? Ik moet dit alles volgende week ondergaan. Mag jij nu weer gewoon klussen voor een volgende zwangerschap of hebben ze jou ook geadviseerd om 1 menstruatie af te wachten. Misschien niet tactisch van mij om te vragen, ik weet niet of je daar al mee bezig bent. Heel veel sterkte verder met het verlies.
hoi hope, een menstruatie afwachten zeggen ze zodat ze beter weten wanneer je bent uitgerekend en je hebt inplaats van 10 procent kans op miskraam 11 procent is tegen mij gezegt. hoi makey, hoe gaat het met jou? liefs chantal.
de curretage is me erg meegevallen en lichaamlijk gaat t erg goed. geestelijk ook weer wat beter kan er nu over praten zonde rin tranen uit te barsten ben ook pas weer sinds afgelopen woensdag aan t werk gewoon omdat ik niet steeds imn tranen wilde uitbarsten , nu heb ik wel super veel steunb gehad van iedereen en ook heel veel van mn collegas. In prioncipe hoef ik niet ewachten dat van die menstruatie is alleen makkelijk voor de velroskundige om het uit te rekenen, maar voor mij maakt t niet uit als mn lichaam er klaar voor is wordt je vanzelf zwanger denk ik maar. ik vloei nog wel steeds wat geen heldewr bloed meer maar oud bruinig bloed dus we zien wel ja dat klussen moet wel even wachten tot ik gestopt ben met vloeien want dat vind ik anders een beetje vies voor diegene die dit ook pas hebben meegemaakt sterkte!!
Hoi Makey, Fijn om te horen dat het wat beter met je gaat. Momenteel zie ik het nog niet zitten. Ik zit nog vol spanning op volgende week te wachten. Ben 2 dagen thuis geweest van mijn werk, mijn baas heeft me vrij gegeven, echt lief. Dacht eerst dat het wel ging, maar ben blij dat ik de tijd nu heb om alles rustig te overdenken. Alhoewel dat wel erg emotioneel blijft. Ik hoop dat ik net als jij ook weer verder kan als de curettage achter de rug is. Nu loop ik de hele dag met de gedachte dat het misschien toch nog goed komt, dat ze zich vergist hebben. Had jij dat ook die twijfels? Jij ook nog veel sterkte, want ik denk dat het toch zijn tijd nodig heeft om het helemaal te verwerken. Liefs Hope
succes en sterkte hope!!! ik ben 2 weken thuisgeweest wilde maandag al beginnen maar dat mocht niet van mn manager ivm dat ik vrijdags geholpen was in ziekenhuis ik hoop voor ons allemaal dat t volgende keer wel allemaal goed deze ellende is om te twijfels had ik niet meer ik heb het 2 keer op de echo gezien ook bij de gyn nog een keer ik wilde gewoon dat t erggehaald werd ik lipe er immers toch al 6weken mee zonder dat t groeidec het is en blijft moeilijk
Ik ben al de hele middag aan het twijfelen, maar denk dat ik de VK ga bellen dat ze toch al een afspraak maakt voor maandag bij de Gyn. Ik wil niet nog langer wachten, ik haal me vanalles in m`n hoofd. Ik denk dat ik het pas echt kan verwerken als het eruit is. Dus even rust na de curettage is wel aan te raden?
jazeker ook omdat je geestelijk wat te verwerken hebt. omdat je opeens niet meer zwanger bent . liefs chantal.
ik vond het erg prettig want je moet lichaamlijk ook herstellen en vooral geestelijk is belangrijk, mijn collegas hebben er heel veel begrip voor ik mocht zelfs niet komen werkenb de maandag na mn curretage dus dat geeft ook wel een fijn gevoel