Missed abortion..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Appelsientje89, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    De gyn maakt iddnog een evho. Kijk de andere kant op. Hier ook gedaan. Anders trok ik t echt niet

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Klinkt niet zweverig hoor! Het is op alle fronten echt loslaten.
    Als het vanzelf gaat lijkt mij ook het prettigst..
    Maar als het voor het bezoek vd gyn niet is gebeurd dan wacht ik niet langer. Lukt me gewoon niet, van die nutteloze uitzichtloze dagen..

3. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als er ergens in de celdeling al iets misgaat, de vruchtzak toch kan doorgroeien en je toch meer kwalen krijgt? Ik heb echt per week meer kwalen gekregen..
    Dat de vruchtzak groeit en je symptomen hebt komt toch door het hcg? Hoe kan dit dan kan stijgen als de zwangerschap zo vroeg al
    is misgegaan?
    Misschien stel ik n hele ingewikkelde vraag, maar merk dat ik met steeds meer vragen zit.

4. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Tegen al mijn verwachtingen in net roze verlies.. (bij persen met ontlasting)
    Daar kom meer aan.. dat moet wel.
    Ik ben best bang.. ik vind dit de fijnste oplossing maar jeetje
    wat komt het dichtbij nu.
    Schiet weer helemaal vol.

5. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Ach moeilijk meid!
    Hoe is het nu?

6. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou, halve ziekenhuis door geweest.
    Gyn nogmaals gekeken, niets uiteraard..
    vruchtzakje was veel kleiner dan verwacht ook,
    Dus al eerder gestopt met groeien.
    Volgens zijn berekeningen was ik wel al 10 weken ipv 9.
    Niet dat ik daar ook maar iets aan heb.
    Bloedgeprikt, anesthesist geweest en alles voor de planning van curretage. Hoorden maar geen dag.. konden mensen niet bereiken.
    Ga eerst maar dit doen en dat doen, word deze week nog geregeld.
    Niet dus, maandag pas en de tijd hoor ik vrijdag pas.
    Nog 4 dagen 😢 Zucht.
    Wel vocht te zien naast t zakje, wat afstoten kan betekenen..
    Eigenlijk hoop ik dat m'n lijf het nu deze 4 dagen nog zelf doet.
    Had niet verwacht nog zo lang te moeten wachten.
    Dacht er vrij luchtig over maar vind toch wel weer n ding hoor.
    2 tabl cyotec gekregen die ik n uur voor opname moet inbrengen.
    Absoluut niet eerder want dat kon al een miskraam veroorzaken.
    Veel info.. teveel wachttijd.. weer teveel emoties.
    Vloei je echt nog 1,5w door? Moest maar zorgen voor fors maandverband..

7. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Ja ik heb nog een behoorlijke tijd gevloeid de ene keer erger dan de andere keer.
    Ik had kraamverband in huis dat was echt noodzakelijk bij mij anders haal je 1 pak en kijk je het aan je kan altijd nog bijhalen en het gaat tovh niet over datum in de kast.
    Ik had eigen merk kruidvat.
    Ja het is too much allemaal ik herken dat.
    Knuf meid!

8. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oooh mijn hart breekt van je berichten... herkenbaar allemaal, helaas.

Het vloeien kan inderdaad een tijdje duren. Hier was het een dag of 4/5 echt heftig en daarna langzaam minder. Totaal denk een kleine 2 weken. De heftige dagen kon maandverband het ook niet aan en dan is kraamverband inderdaad prettig. Zoals mijn voorganger schrijft, ook hier goede ervaring met kruidvat eigen merk.

Ik wens je enorm veel sterkte toe! Dikke knuffel

9. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Heb zonet m'n moeder op pad gestuurd, die is reuze maandverband halen. Hoop dat t voldoende is..
    Jeetje wat klinkt dat heftig.. zoveel verliezen..
    Ik krijg meer hoofdpijn.. en net ook weer roze verlies met slierten.
    Probeer voor mezelf echt de knop om te zetten, kom maar, kom maar..
    Wil er zsm vanaf, dacht dat dat curretage was.. maar nog 4 dagen!
    Vind dat mijn lijf dat gewoon sneller gaat doen!!!
    Ik vind doodeng.... maar die hele curretage planning heeft me ook behoorlijk laten schrikken.
    Zucht.. :(

10. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hoi,

ik herken mezelf in je verhaal. Ik vroeg me ook maar steeds opnieuw af, waarom blijft je lijf je maar wijsmaken dat je zwanger bent, terwijl het maar een leeg vruchtzakje is? Soms is je lichaam gewoon niet slim genoeg om signalen te herkennen en blijft het HCG aanmaken, want ja, er is wel een vruchtzakje. Bij mij kwam het niet vanzelf en ik wou ook niet wachten. Ik wou het zo snel mogelijk weg, zodat we opnieuw konden beginnen. Maar wachten kan zo lang duren! Alles lijkt nog veel trager te gaan. Ik heb cytotec gekregen en heb dezelfde dag nog het miskraam gehad. En dan blijft het door je hoofd spoken, waarom ik toch? Geef het wat tijd, want dat is echt wel nodig. Ik merk dat ik het er nu nog moeilijk mee heb, want dan ga je denken, nu ging ik zoveel weken zijn. Maar dat is iets wat je echt van je af moet zetten, want het helpt niemand vooruit. En je moet in je achterhoofd houden dat de kans op herhaling echt wel klein is. Er komt echt wel een dag dat je zwanger bent en waarop alles wel goed gaat! Mijn mk is van juli geleden en ik ben nu 4,5 weken zwanger. Die eerste echo zie ik tegenop, want stel dat het weer zo is... Maar dan denk ik ook, het zal heus niet altijd mis gaan! De dag dat je een kindje in je armen zal houden, die komt er echt wel! En misschien wel sneller dan je denkt! Huil als je voelt dat je wil huilen, en hou je vooral niet in, want later komt het er toch wel uit. En trek je niets aan van de reacties van sommige mensen. Ik kreeg dan te horen, wees blij dat je nog niets zag of geen hartje zag, want dan ging het nog moeilijker zijn. Daar heb je geen boodschap aan, want voor jou is dit minstens even moeilijk! Ik hoop voor je dat je lichaam het vanzelf nog afstoot voor de curretage. Veel sterkte!

11. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Wat naar dat je dit moet meemaken. Helaas weet ik wat je op dit moment doormaakt. Ik heb in juni een curretage gehad. Inmiddels ben ik 5 weken zwanger en net weer bloed gespot bij het afvegen. De vraag is dus of het goed blijft gaan.

Curretage vond ik zelf erg fijn. Ik heb niet lang nagebloed en nagenoegen geen pijn gehad. 3 maanden later was ik al weer zwanger. Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze altijd stellen aan mij.

12. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Ik had kraamverband gehaald, en nacht maand verband. Uiteindelijk heb ik het gewoon met die laatste af kunnen doen.
    gebruik GEEN tampons! dat mag niet vanwege infectiegevaar.
    Het bloeden was bij mij als een menstruatie. 1e dag volop en verschonen om het uur, toen 5 dagen eigenlijk helemaal niet veel en kon het met gemak met maandverband af. Toen nog 1 dag met meer bloedverlies waar ik wel weer om het uur aan het verschonen was.

Het starten voelde bij mij met een druk op mijn onderbuik, net als je ongesteld moet worden. Ik hoop voor je dat het doorzet en het voor maandag af komt.

13. MeFlower

cytotec verslapt de baarmoeder mond ( maakt hem zacht) en wordt ook gegeven als je niet voor curretage of natuurlijk afvloeien kiest, dus het brengt eea inderdaad op gang.

14. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek

Dankjewel, voor jou ook nog erg recent!
    Snap dat je het daar nog moeilijk mee hebt.
    Wat fijn dat je wel weer zwanger bent.
    Gefelicteerd!!
    Al zul je niet zo onbezorgd zijn als voorgaande keer..
    Dat is iets wat ik me helemaal kan voorstellen.
    Ik wens je een fijne, gezonde zwangerschap toe!!

15. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Bedankt!
    En nee, het is zeker niet onbezorgd, maar uiteindelijk, als we een kindje willen, moeten we sowieso door die moeilijke periode zeg ik dan tegen mezelf. Ik hoop dat je ook snel weer zwanger zult zijn van een plakbeebje! Als je vragen hebt, of je hart eens wil luchten, je weet me te vinden hé:)

16. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Dat vermoedde ik al.. Had hier en daar gelezen dat cyotec
    de medicijnen zijn die gegeven worden om de boel op te wekken.
    Zijn het we dan ook 2? Of meer?

17. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    He jemig.. wat ontzettend onzeker weer..
    Begon het in juni ook zo? Ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat voor je!!
    Ik heb niks geen roze of rood verlies gehad..
    Was echt een donderslag bij heldere hemel bij de eerste echo.
    Nu sinds gister wel 3x roze bij afvegen.. ik hoop (hoe tegenstrijdig klinkt dat?) dat het vanzelf nog los komt.
    Geen krampen, wel n soort drukkend gevoel in de onderbuik.. onrustig..
    De gyn zag wat vocht naast het vruchtzakje.. wat loskomen kan betekenen. Ik hoop het.

18. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Lief, dankje!
    Soms erg in de put.. verdriet en hormonen :(
    Advies was om 1 menstruatie te wachten en dan weer te gaan proberen.
    Nu was snel, ronde 2.. net of het 'te goed en snel' ging.
    Hopelijk toch weer gauw positief nieuws.
    Voel je je anders dan de vorige zwangerschap?

19. MeFlower

Wat ik tot nu toe gelezen heb is 4x2 of 2 x 4 maar die laatste niet vaak. Het is nogal wisselend. ..

20. MeFlower

Bij mij ook! Ronde 2 raak. Mij is aangegeven dat we gelijk door mochten en niet n menstruatie hoeven wachten. Reden daarvoor zou namelijk alleen zijn om een eventuele termijn beter in te schatten, maar ook de ha zei vd week nog dat t tegenwoordig niet hoeft omdat echo's zo nauwkeurig kunnen meten.

Deel Deze Pagina