Kort bloedverlies? Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door cappuchino, 25 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik heb al 4 miskramen gehad en ben nu weer zwanger. Vandaag 6 weken.
    Helaas verloor ik eergisteren ineens wat bruine afscheiding en in de avond laat een kleine hoeveelheid rood bloed in het toilet. Was daarna direct over.
    Gister de hele dag verder niets verloren, en gisteravond weer ineens een klein plasje bloed in het toilet.
    Het stopt daarna direct. Vandaag nog wat bruinig afscheiding maar geen bloeding.
    Mijn andere miskramen gingen heel anders, dat bloedverlies stopte niet meer tot de miskraam klaar was.
    Ook was ik toen al direct van mijn symptomen af, vanaf dat het bloeden op gang was. Nu heb ik nog steeds pijnlijke borsten en misselijkheid.
    Herkent iemand dit? Heb net de verloskundige gebeld maar die geeft aan liever te willen wachten op mijn al geplande vitaliteitsecho volgende week vrijdag. Ze maakt zich niet direct zorgen gezien het weinige bloedverlies en het stoppen.
    Maar ik maak me natuurlijk wel zorgen.
    Heeft iemand hetzelfde meegemaakt met een goede afloop? Of kan dit toch ook het begin van een miskraam zijn ondanks dat het steeds weer stopt na een klein beetje bloedverlies?

2. Stitch626

Stitch626 Actief lid

15 jul 2023
    126
    167
    43
    Vrouw
    Helaas zullen ervaringen totaal geen garantie geven. Soms kan een beetje bloedverlies prima te verklaren zijn.
    Alleen de echo zal duidelijkheid geven.

ik hoop voor je

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.023
    14.679
    113
    Vrouw
    Oei ik snap je spanning. Als je al meerdere miskramen hebt meegemaakt snap ik je angst: "toch niet weer!"

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik met ongeveer 8 weken een aantal dagen bloedverlies gehad. Daarna is het gestopt en ging de verdere zwangerschap zonder problemen. Mijn dochter is inmiddels 23 jaar.
    Mijn tweede zwangerschap was wat onverwacht. Ik gaf bv en had na een half jaar mijn eerste menstruatie weer (dacht ik) daarna bleef hij weer weg. Dus ik getest: zwanger!
    Bij de echo bleek ik een stuk verder te zijn dan gedacht. Die menstruatie kon geen menstruatie zijn, maar was tijdens het prille begin. Bijna 2 weken lang had ik toen bloedverlies, soms rood, soms bruin. Daarna ook weer gestopt en geen verder bloedverlies gehad. Ook die zwangerschap verliep verder prima.

Hoe het bij jou zal gaan? Dat kan natuurlijk niemand zeggen. Het kan opnieuw fout gaan. Maar ik hoop heel erg met je mee dat het toch goed mag gaan.
    Sterkte in deze spannende tijd!❤️

4. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Dankjewel! Heb vanmiddag de vitaliteitsecho... dus we zullen het zien! Ben doodsbang..
    Heb nu bijna twee weken zo nu en dan bloedverlies. Soms roze, soms bruin, soms donkerrood.. en soms weer 24 uur helemaal niks. Het is steeds weinig bloedverlies en geen krampen of stolsels. Ik heb zelf nog steeds een positief gevoel maar kan ook zijn omdat ik zo graag wil dat het goed zit... bij mijn 4 miskramen hiervoor had ik altijd al vanaf het begin geen goed gevoel.
    We gaan het vanmiddag zien. Durf zelf niet te kijken denk ik. :|

5. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Wat spannend meid. Heel veel succes. Hier ook 3 miskramen en ik zit ook nog in angst.

6. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Oh snap ik! Een onbezorgde zwangerschap zit er dan niet meer in he. Sterkte met de angst, hopelijk voor jou nu ook een goede zwangerschap!

Patty86 vindt dit leuk.
  7. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Helaas weer mis. :(

8. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Ach wat verdrietig. Veel sterkte met het verlies!

9. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Ach meid wat ontzettend verdrietig

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Pfoe 5e keer dus :( heel veel sterkte. Zwaar :(

11. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Yep... maar alle onderzoeken zijn goed... 5 x pech dus, volgens de artsen. Schiet mij maar lek. :(

Deel Deze Pagina