Even een vraagje: is de digitale zwangerschapstest van Clearblue al op de 1e NOD te gebruiken? Ik heb nl. vanochtend op de 1e NOD een zwangerschapstest van Mat Care gedaan. Die geeft wel een hele duidelijke tweede streep aan, maar die is bijna niet te zien omdat ie niet goed in het afleesbaar venster staat. Hij staat helemaal aan de zijkant. Ik moet de test helemaal schuin houden om dan die duidelijke 2e streep te kunnen zien. Dus ja... nu twijfel ik natuurlijk of dat een geldige zwangerschapsstreep is of niet. Dus vandaar dat ik ook graag met de dig.Clearblue wil testen... Groetjes, Hanna
Hai meid, Je kan daarmee gewoon testen hoor...ik heb met CB digitaal 3 dagen voor mijn nod positief getest! Ik hoop dat deze ook ZWANGER GEEFT! Laat je het weten? goetjes Debby
als je precies vandaag je nod hebt kan je ook even een paar dagen wachten tot er evt meer hormoon aangemaakt word.
Ik heb vóór mn NOD getets met Clearblue digitaal. En zie aan mijn banner het resultaat. Hij was binnen een minuut positief!
Ik heb inmiddels ook met de digitale ClearBlue-zwangerschapstest getest. En het resultaat binnen een minuut was: ZWANGER Dus.......... nu kan het toch bijna niet meer mis zijn...?