hoi hoi na mijn MK is mijn hele hormoonhuishouding van slag ik ben na 7 weken weer ongi geworden mooi optijd zou je zeggen? nou na 2 dagen was het ook weer over... nou dat kan omdat alles weer opgang moet komen, nog geen week later werd ik weer ongi en weer 2 dagen ! beide keren was het alsof ik leegliep pfff na 28 dagen ( tellend vanaf de eerste x ongi ) werd ik weer gewoon ongi en wederom veel en weer 2 dagen ! een week later werd ik weer ongi weer 2 dagen en weer een week later werd ik weer ongi en weer 2 dagen super veel ! maar hoe het ook onverwachts komt zo is het ook ineens weer weg dat is het gekste ervan! inmiddels ben ik nu gesteriliseerd en moest voor de 3e x ongi worden was ik 2 dagen overtijd nou uiteindelijk weer vet ongi en nu super lang 5 dagen al. nu ben ik maandag bij mijn HA geweest voor mijn probleem en hij zei dat mijn hormoonhuishouding "gereset" moet worden en dat wil hij dus met ORGAMETRIL doen... ik moest het gelijk innemen 10 dagen lang daarna zou ik weer ongi worden en zou mijn cyclus weer op de rit zijn. iemand hier ervaring mee? groetjes Mandy