Missed abortion!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kanellie, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb dat ook wel inderdaad. Maar bij mij komt en gaat het nog, het is nog te kort geleden denk ik. De afgelopen 2 weken (vanaf de curr.) moest ik er echt niet aan denken om weer zwanger te worden, de nare herinnering was nog te vers. En lichamelijk voelde ik me erg slecht.
    Nu sinds gisteren voel ik me weer langzaam de oude worden en begin ik weer regelmatig te denken aan weer zwanger zijn. Want ik voelde me heerlijk en genoot van mijn groeiende buikje en hoe ik me voelde. Dus ik herken dat gevoel zeker!

2. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Trouwens Nelleke, bij mij is het precies zoals bij jou gegaan. Met 7 weken echo gehad, hartje klopte. Met 10w en 6d echo, bleek het vruchtje niet meer gegroeid te zijn sinds de vorige echo, maar de vruchtzak wel. Ik had echt al een flink buikje en alleen dat al, kan ik regelmatig ontzettend missen. :cry:
    25 juni was die echo (met bijna 11 weken) en 6 juli, na 1,5 week heel veel bloedverlies 's avonds curretage.
    Ik hoop dat we het snel allemaal achter ons kunnen laten en helemaal hoop ik dat we snel weer zwanger zijn en het allemaal goed gaat.

Wat ik zo rot vind is dat ik ws niet zo van de volgende zwangerschap zal genieten als ik van deze zs genoot. :( Heb jij dat ook?

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Tja kikibo daar ben ik ook erg bang voor :( denk dat dat er toch allemaal bij hoort... Ik ga er gewoon vanuit dat als ik (mocht in eenmaal weer zwanger zijn) de 3 maanden voorbij ben ik weer net zo kan genieten als de vorige keer... Het blijft natuurlijk altijd eng :confused: maar hoop dat ik het op een gegeven moment naast me neer kan leggen en gewoon lekker kan genieten van het wondertje....!

Liefs Nelleke

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik herken dat ook, het gevoel zwanger te zijn en een buikje te hebben. Zo trots was ik! Ik kon nu al uren in de spiegel kijken. En het plannen maken, stiekem al op internet kijken voor een kinderkamertje, het grapjes maken over een carrera-racebaan als het een jongetje zou worden.. Dat mis ik zo!

5. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ja ik ook mja hoop voor ons allemaal dat de tijd van het trotse zwanger zijn ook al is het maar zo pril snel komt en dat het dan ook goed gaat !

Liefs Nelleke

6. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Mhhh ben 5 dagen over tijd maar niet zwanger .... ? Om gek van te worden... denk dat ik verkeerd heb gerekend dus nu maar weer w88 tot ik weer ongi word... bah bah :(

Liefs Nelleke

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo meiden,
    afgelopen woensdag hebben wij bij de echo gehoord dat ons vruchtje nooit het stadium van celdeling is doorgekomen. Missed abortion dus want de echo was bij 9 weken.
    Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis voor een nieuwe echo en een gesprek bij de gyn.
    Ik wil dan graag dat het weggehaald wordt met curettage aangezien ik niet denk dat het er vanzelf nog uitkomt.
    Het voelt zo dubbel, mijn gevoel zei bij de 6 weken al dat er iets mis was, minder misselijk etc........Dan probeer je positief te blijven en ga je door met het maken van plannen en blij zijn en dan dit. Het is zo'n domper!
    En ik denk inderdaad dat de wens alleen maar sterker wordt na een miskraam. Ik merk nu al aan mijzelf dat het sterker is geworden.
    Ik had ook zo gehoopt op een lentekindje!

8. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hebben jullie soms ook het gevoel dat het hele opnieuw zwanger worden na een MK een obsessie word..? Bij mij lijkt het wel alsof ik de week voor ik ongi moet worden alles alleen nog maar draait om het zwanger worden... ben ik het wel of ben ik het niet..... word dan echt gek van mezelf! Wie heeft hier nog meer last van? Zullen de hormonen wel zijn mja.... erg vervelend.. behalve als het goed nieuws is dan haha...!

Liefs Nelleke

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tja, morgen moet de curettage plaats vinden en ik ben nu al weer bezig met opnieuw zwanger worden.
    Vrijdag ga ik direct weer beginnen met de etos zwanger worden pillen en temperaturen en dan hoop ik dat het niet te lang duurt voordat ik weer een eisprong heb.
    Dan is het weer afwachten of het gaat lukken met zwanger worden...............
    Hopelijk duurt het niet te lang, het lijkt mij niet fijn om in de zomer hoogzwanger te zijn. Ik was zo blij met ons lentekindje :(

Deel Deze Pagina