hallo allemaal, IK heb even een vraagje,mijn man en ik zijnnet weer begonnen met onze 2e poging isci en vooraf gaande moet ik altijd eerst 2 weken aan de pil,hier nooit geen problemen mee gehad,nu is het zo dat ik nu in de 2e week bijna ben van het slikken van de pil en ik ben elke ochtend smiddags en nacht dus de hele dag door erg beroerd en overgeven. Nu is mijn menstruatie van de vorige maand en afgelopen maand niet zo geweest zoals het hoorde te zijn was maar 1 dag ongesteld meer bruinverlies dan bloed zeg maar. Is het mogelijk dat ik nu wel zwanger kan zijn ben trouwens maand juni spontaan zwanger geweest,voel me echt niet fijn enhebongeloooflijke zere tepels endonkerder van kleur eromheen,zou ik zwanger kunnen zijn??wat zoudenjullie doen een test of even bellen met de gynegelogie?? wie kan mij helpen???? liefs renate
hoi meid, ik zou voor de zekerheid even een test doen en als die negatief is de gyn bellen. je weet maar nooit meid. ik hoop het van harte voor je hoor. succes meid, liefs sam
hoi, zou indd even testen, ben je zelf iig weer wat geruster en dan kan je daarna aan de hand van de testuitslag altijd de gyn nog even bellen. duim voor je liefs radna