gehaktmolen -_-

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marieke24, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Vraagje..

totaal anders als andere maanden, heb ik gisteren weer heel duidelijk mijn eisprong gevoeld, en wel zo heftig dat ik werkelijk het gevoel had dat ik compleet door een gehaktmolen heen getrokken werd. Moeilijk in slaap kunnen komen, vanmorgen temperatuur gemeten, en die begint wat op te lopen.

Nu werd ik vanmorgen wakker met enorm pijnlijk borsten zo erg zelfs dat ik vanavond de kleding maar heb uitgetrokken omdat ik zowel geen bh als kledingstuk meer aan men borsten kon hebben.

4 dagen terug gisteren en vandaag geklust, gister en vandaag erg gevoelig.
    na het klussen vanavond zo enorm emotioneel dat de tranen over men wangen stroomden maar geen flauw idee waarom.

Nu nogsteeds enorm veel steekjes rond men eierstokken.

Zijn er nog meer mensen die dit als normaal ervaren. Ik.voel iedere maand mijn eisprong wel. Maar zoals nu gepaard met zoveel pijn en emotie nog nooit meegemaakt:(

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    O jeetje ja, herkenbaar! Overigens zeker niet iedere maand. Maar af en toe baal ik toch stevig van mijn lijf en zn capriolen!

3. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Haha ja het lichaam is een vreemd iets.

maar zoals nu heb ik het werkelijk nog nooit gehad.
    vandaag ook de hele dag steekjes gehad en kan werkelijk niets aan men borsten hebben. Zelfs de douche was een groot drama terwijl ik hoopte dat dat misschien enige verlichting zou bieden.

Ik hoop over een aantal dagen een positieve test in handen te hebben

4. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook regelmatig gehad. Mijn lichaam is ook zo'n gekmaker. Had nooit last van mijn borsten rondom eisprong en nod. Toen ik dat dus voor het eerst wel had, wist ik zeker dat ik zwanger was. Nou niet dus. En prompt krijg ik het 7 maanden achter elkaar. Toen weer 1,5 jaar niet en deze ronde ineens weer wel. Helaas ben ik nog nooit zwanger geweest dus het hoeft helaas niks te betekenen.. en die emoties zijn helemaal dramatisch.

En steekjes voel ik altijd wel, maar das niet helemaal eerlijk want ik heb waarschijnlijk endometriose. Zijn ze nu na 3 jaar (bijna) achtergekomen. Hopelijk ben je snel zwanger!

Deel Deze Pagina