Hallo! Sinds een dag of 5 met vlagen zo vreselijk misselijk. Soms sta ik te kokhalzen maar hoef niet over te geven. Eerst dacht ik iets verkeerds te hebben gegeten of wellicht een virusje. Maar t is zo met vlagen.. en nu al een aantal dagen. Tussendoor voel ik me goed, kan ook gewoon eten als t weg is. Al zit ik wel snel vol. Verder geen gekke klachten oid. baby ligt ingedaald en ook niet tegen m'n maag aan te duwen voor zover ik t kan voelen. Herkenbaar? Kan t me niet herinneren van vorige zwangerschap.
Ik heb het ook sinds kort! Gek he? Weet ook niet wat ik eraan kan doen. Kan ook gewoon eten als het weg is. Zo heel vol gevoel. Gewoon niet fijn. Bij mijn dochter was ik 9 maanden lang misselijk en nu heel weinig dus vind niet heel erg maar het is wel super vervelend. Ben ook veel moe laatste tijd. Tot 32 weken eigenlijk best fit geweest maar de laatste loodjes zijn nu echt in zicht he?
Ik heb net buikgriep gehad en ben 1,5 week misselijk geweest, heb uiteindelijk maar 2 dagen hoeven overgeven, maar het bleef dus echt lang nazeuren, echt met van die misselijkheidsvlagen. Dus mogelijk toch een virusje? Maar kan natuurlijk ook de baby zijn
Ooh, zou t? Normaal ben ik doodziek van buikgriep en ga ik een keer of 40 over m'n nek en k continue op de wc. Opzich is deze variant dan fijner haha. Ik hoop t!
Misschien dat je als wel eet (en trek hebt) miss net wat té veel eet. Dat je maag dus gewoon vol zit? Ik ben super tenger en had een ongelofelijk grote buik met veel vruchtwater. Ik kon op het einde (vanaf week 35 ong) echt niet veel meer eten. At wat fruit, yoghurt, dropjes etc en mijn avondeten bestond uit max een tosti. Echt enkel brood. Warm eten deed ik al weken niet meer. Gelukkig niet misselijk geweest maar ik bedoel maar, ik had gewoon geen ruimte. Ik weet zeker als ik 'zwaarder' had gegeten (ondanks dat ik het misschien best gelust zou hebben) het minder goed zou vallen. Mijn punt is: heb je niet gewoon ruimte gebrek? Probeer kleine maaltijden te eten. En eet je een keer een dag (te) weinig? So be it.
Heb trouwens in de kraamweek en erna echt heerlijk 'bij gegeten'. Ik kreeg weer trek in zalm (had ik tijdens de zs niet zoveel zin in) en at echt 2 borden zalm met zuivelspread en broccoli weg. Ook heerlijk crackers met 4dubbel beleg enzo.
@Nina Sanders ja, dat is t indd ook wel... Maar ik ben dag en nacht op en af misselijk. Voor t eten, na t eten, maakt niet zoveel uit. Eet indd een stuk minder dan normaal, dus herkenbaar! Wel trek maar gewoon snel vol. Haha ik at in de kraamtijd ook enorm veel. Toen de borstvoeding eenmaal liep bleef ik eten EN ik viel af. Ideaal. Ga ik .u ook voor
Ik ben ook sneller misselijk bij deze zwangerschap sinds mn buik zo dik is. Past niet veel in en heb ook niet echt veel hongergevoel. En soms ook last van brandend maagzuur.Vooral als ik te veel eet of te laat eet, ben ik 2 dagen misselijk. Past gewoon niet veel in mn buik en eten gaat dan in mn darmen gisten.