wat doet mijn lichaam???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweede poppie, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,,
    Ik ben nu al 3 maanden niet ongi geworden,, ben na het stoppen van de pil gewoon 3 x ongesteld geworden en nu al 3 maanden niet meer,, ik ben al naar de huisarts geweest test gedaan en negatief ook gelijk een bloedtest laten doen en die was ook negatief!!

dus ik heb voor de gein (waarom weet ik ook niet) een ovutest gedaan positief 4 dagen daarna weer positief 4 dagen daana weer postief!!!

heeft hier iemand ervaring mee wat kan dit zijn?????

helllllpppp

liefs

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Klinkt toch heel erg als zwanger.
    Hoelang geleden testte je negatief? Heb je recent nog een zwangerschapstest gedaan?

Als ik jou was, zou ik nog een keer naar de HA gaan.

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Het klinkt misschien heel erg stom, maar misschien een eitje wat niet kan/wil springen? Dat kan verklaren waarom je ovutesten steeds positief zijn en ook waarom je niet ongi wordt, want geen ei = geen ongi (meestal dan hé)

Voor de zekerheid nog een zw.test doen en anders even naar de HA bellen dat je ook steeds posi ovutesten hebt, misschien dat je een inwendige echo kan krijgen bij de gyn om te kijken hoe het met je ei is.

Succes!

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

hier een vraag van een leek. zit hier pas 3 dagen actief kan een eitje niet willen springen? Hoe werkt dit dan?
    Ik weet dat het niets mee te maken heeft maar toch.

Deel Deze Pagina