misselijk als ik veel doe ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kris8, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Het valt me op dat als ik meer doe ( bv de dagen dat ik moet werken ) veel meer last van misselijkheid heb dan de dagen dat ik zelf mijn dag helemaal indeel. Ben gisteren en vandaag vrij en nog amper misselijk geweest, terwijl ik de afgelopen 7 dagen had gewerkt en iedere dag meerdere keren kotsmisselijk was. Herkennen jullie dit ??

2. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    ja, dat had en heb ik eigenlijk nog steeds. Als ik me oververmoei was ik weer een dag ziek. Toch proberen je tijd in te delen zodat je voldoende rust krijgt!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Had ik ook. Je zult toch echt even een beetje gas terug moeten nemen nu. Hoe drukker je bent, hoe beroerder je wordt!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    toch wat te vroeg gejuigd... sinds ik bovenstaande berichtje getyped heb al 2x overgegeven.. :$ terwijl ik behalve snel stofzuigen en douchen ik alleen geslapen heb en achter de compu gehangen.. Maar goed. Gisteren ben ik een hele dag geen seconde misselijk geweest..

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Misschien dat ik kan helpen.... ik kreeg deze tip van mijn schoonmoeder:

A.Vogel: Tabacum D12 (is een olie tegen misselijkheid) ik ben zelf ook net pas zwanger en kan bijna niks doen zonder enorme vlaag van misselijkheid. Ik ga het morgen kopen, hopelijk helpt het!

Deel Deze Pagina