misselijk begin zwangerschap tips aub!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door momy2b, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Die misselijkheid is ook zo vermoeiend poeh, haha
    Bij mij helpt cola. Drink 1 glas per dag. Dus een kwart per keer.
    Melk helpt bij mij ook. En gek genoeg koud water.
    Daar ga ik bij een normale misselijkheid juist van overgeven

2. Teentje

Teentje Lid

14 aug 2014
    59
    1
    8
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    verse gember thee!
    Door de hoge waardes HCG kan je maagsap van streek raken waardoor je misselijk kan zijn, gember trekt vervelende zuren uit je maagsap waardoor je misselijkheid ook kan verminderen.
    Je koopt gember en haalt de huid eraf, snijd het in stukjes en laat 10 min in kokend water intrekken, eventueel honing erbij en klaar ben je

Ik kan niet aan eten denken zonder bijna te kotsen maar wat bij mij werkt is kleine beetjes eten elk 1,5 uur. Zodra mijn maag weer leeg raakt wordt ik als maar meer misselijk namelijk.
    Ben nu inmiddels ook uitgekeken op de gember thee maar werkte voor mij wel :)

succes!

3. Ana1990

Ana1990 Lid

26 sep 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hielp cola ook wat en het eten van ijs, ik kreeg zelf deze tip en dit deed deugd aan mijn maag, had ook altijd een brandend gevoel in len buik( maagzuur) waardoor het afkoelde als ik ijs at.

Vooral eten waar jezin in lijkt te hebben, ik had vooral niet raag tomaten of tomatensaus, wel zin in purree en spinazi

4. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    bij mij hielp niks
    geen gember geen cola geen pilletjes van de vk
    gewoon wachten tot het overgaat
    en dat duurde bij mij tot ongeveer 22 weken
    kleine beetjes eten en dan regelmatig maar ook dat was hier amper binnen te houden

5. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Ik ben ook zoooo ziek geweest.
    Wst bij mij echt leek te helpen was een vitaminesupplement voor zwangere vrouwen met extra b6. Blauw potje bij etos. Het zijn grote pillen die vies ruiken maar hielp wel echt!

Groetjes en sterkte

Deel Deze Pagina