vreselijk bang voor het ergste!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hannah1989, 21 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    wij hebben bij onze eerste zwangerschap met 13 weken afscheid moeten nemen van onze dochter omdat ze niet levensvatbaar was..
    nu ben ik echt heel pril weer zwanger en ik maak mezelf helemaal gek.
    we zijn zo bang dat we weer afscheid moeten nemen of dat er weer iets anders niet goed gaat.. we willen blij zijn maar hoe doen je dat als je verlamt ben door de angst.. ik wil zo graag kunnen genieten net als bij onze dochter maar om de een of andere reden lukt me dat niet..
    zijn er meer mensen die zo iets hebben mee gemaakt?
    hoe lang duurde het voor dat je echt kon gaan genieten?

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Jeetje wat heftig! Ik hoop voor jullie dat alles goed zal gaan!

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    helaas geen tips voor je. je kunt wel je VK/gyn vragen voor extra echo's en je situatie uitleggen, zodat je wat geruster de zwangerschap door gaat. ik hoop dat alles goed gaat en je lekker kunt gaan genieten na het vreselijke verdriet.
    sterkte en gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap.

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik heb extreem veel angst en paniekaanvallen door de 8 mk die ik gehad heb, sinds 3 maanden loop ik bij acupuntuur en gisteren heeft ze onder andere een plek aan geprikt die angst afneemt sindsdien voel ik me 100 % beter. In eerste instantie had ze me het niet verteld pas aan het einde van de behandeling maar tijdens de behandeling begon ik opeens te ontspannen.
    Het moet wel bij je passen maar het is het proberen waard

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    iedereen bedankt voor de reactie!
    heel lief van jullie..
    we krijgen ook extra echo's gelukkig dus we moeten nog maar eventjes vol houden 2 weken tot de eerste echo..

6. Mama Rebecca

Mama Rebecca Actief lid

15 feb 2014
    219
    0
    0
    Sterkte...

Hier kreeg ik meer rust en vertrouwen als ik de termijn van de miskraam voorbij was.

7. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Nou heel toevallig ben ik precies op me verjaardag 13 weken en toen zijn we ook ally verloren.. Dan willen we het ook aan de familie gaan vertellen.. Denk dat het een hele zware tijd gaat worden maar we hopen dat we de feestdagen toch met een beetje rust in kunnen gaan..

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ik zie nu jouw topic pas.
    voor mijn zoontje heb ik een mk gehad.
    Toen ik zwanger was van mn zoontje duurde het dan ook tot dat termijn dat ik me angstig voelde.
    daarna nam dit af. Ik bleef nog wel wat angstig omdat ik uit de omgeving ook andere verhalen kende.

Deze zwangerschap steeds angstig. Eerste echo met 8 weken en die was goed maar bleef angstig en niet blij. Misschien zelfbescherming? Mocht er iets mis gaan of n voor gevoel. Want de rest van mn verhaal ken je.
    Hier zal de angst dus nog wel even blijven

Deel Deze Pagina