Ik kan niet goed vinden of dit een veel voorkomend symptoom is. Mijn dochter is nu misselijk en aan het overgeven. Geen koorts, beetje hoofdpijn. Passend bij corona? Voor nu maakt het niet uit, hou haar binnen, maar is het een reden om binnen te blijven en/of haar te testen?
Ik ben wel misselijk geweest, maar had ook allerlei andere klachten. bij alleen misselijk zou ik niet meteen laten testen.
Hier bij ons kind ook een beetje hoofdpijn. Pas later kwam daar een loopneus bij. Misselijk en overgeven niet maar dat kan wel door hoofdpijn komen misschien. Het kan best Corona zijn.
Iedereen die ik ken en die flink ziek is geweest van corona was ook misselijk. Maar misselijkheid als eerste symptoom zou ik niet meteen aan corona denken. Rustig uitzieken en pas testen als ze ook koorts, hoesten of andere duidelijke symptomen krijgt. Mensen die ik ken die maar weinig klachten hadden (waaronder ikzelf) waren niet misselijk geweest.
Er gaat ook buikgriep rond, zou haar absoluut niet gaan testen op die klachten.De klachten waar je op moet testen staan duidelijk op internet, en verhalen zoals ik heb dat wel gehad en had corona ben ik niet zo gevoelig voor. Want zo kan je aan de gang blijven en ik hoop niet dat we in die angst samenleving gaan leven ( als we dat al niet doen)
Bij mij begon het wel met misselijkheid en overgeven. Ik ben toen ook wel flink ziek geweest van corona maar er kwamen daarna nog wel klachten bij.