Misselijk bij de gedachte aan eten, na bevalling...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Momfulness, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

Sinds ik bevallen ben kan ik bijna geen hap meer door mijn keel krijgen. Ik eet 's morgens met moeite een boterham, 's middags idem en 's avonds een heel klein beetje warm eten.

Alleen al bij de gedachte aan eten wordt ik misselijk en als ik al de eerste hap neem is de eetlust over en ben ik misselijk. Ik ben nu wel al 2.5 week geleden bevallen dus vind het vreemd.

Het gekke is vooral dat ik bij de gedachte aan eten misselijk wordt, terwijl ik me verder gewoon goed voel...

Herkenbaar voor iemand? Ik hoop dat het snel over is.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, maar wat naar dat je je zo voelt.

Is er al bloedonderzoek gedaan? Bijvoorbeeld ijzer, B12 e.d.? Van deze waardes kun je je ook goed beroerd voelen waaronder totaal geen eetlust.

Sterkte!

3. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Daar dacht ik ook meteen aan. Ben je toevallig veel bloed verloren bij de bevalling en is je HB gecontroleerd? Als je HB laag is kan oa komen door een ijzer of vit B12 of foliumzuur tekort dan kan je indd totaal geen eetlust hebben..

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik had dit ook, duurde wel een maand of 2 volgens mij maar is vanzelf over gegaan. Gewoon blijven eten in kleine beetjes.

Deel Deze Pagina