Natuurlijk heeft er niemand een glazen bol maar toch benieuwd naar jullie meningen! Deze maand rond de 8ste eisprong gehad en vrij snel daarna allerlei vagen klachten. Paar keer tegen het misselijke aan geweest, steekjes in mijn buik, soms zelf buikpijn (vergelijkbaar met ongesteldheid), jeuk aan mijn borsten maar ook pijnlijke borsten (en dan niet als ik er aan zit want dat valt mee, maar bijvoorbeeld als ik er op lig). En gisteren, bij het afvegen slijm met wat bloed er door heen. Kan dit innesteling zijn? Want volgens mij vandaag dus 10dpo... Vandaag geen slijm/bloed meer. Eergisteren test gedaan mar 6 dagen voor nod schiet natuurlijk niet op. Herkenbaar voor iemand? groetjes liefjes!
Ik herken veel van je kwaaltjes van toen ik zwanger was, maar ik weet dat ik de meeste kwaaltjes ook krijg als ik ongesteld moet worden, dus aan mij heb je niks... Klinkt wel spannend! Hoop dat het bij jou iets positiefs betekent.
Inderdaad zou ook "gewoon" aankomende ongesteldheid kunnen zijn... Hoop van niet natuurlijk en ben ook bang dat ik me vanalles in mijn hoofd haal! Zal nog even moet afwachten, en oh wat kan wachten lang duren :x
Ik heb vorig jaar op 8 feb een dikke vette posi ovutest gehad en die avond ook ovulatiepijn. Op 13, 14 en 15 feb ´s avonds na het eten buikkrampen met diarree gehad en verder die hele week ontzettend moe. Hele moeie, zere benen...al met het wakker worden. Ook had ik wel buikpijn, maar niet echt ongipijn (kan het niet precies omschrijven). Op 18 feb (10dpo) heb ik met k2v5 positief getest. Mss toch nog een testje wagen? Je bent vandaag 10dpo lees ik, dus het zou kunnen natuurlijk. Ben benieuwd en ik hoop natuurlijk dat je posi test .
Moe ben ik altijd , dus daar kan ik het niet aan merken. Vorige week heb ik wel een beroerde week gehad mbt slapen; heel vaak wakker, rusteloos, dromen etc. Ik las ergens dat dat er ook mee te maken kan hebben. Maar goed, je gaat overal iets achter zoeken natuurlijk! Heb nog 1 kv5 liggen, misschien zo toch maar doen? Maar ben bang om teleurgesteld te worden... En als ik 1 keer begin met testen kan ik niet meer stoppen . Is zo zonde, vlak voor nod!
@Liefjes: Haha, ook heel herkenbaar . Ach, ze zijn maar 5 euro en da´s geen geld toch?? O jee, verkeerde stimulatie....sorry. Ik sliep ook erg slecht toen, maar of het ermee te maken had weet ik niet. p.s. Wel zorgen dat je urine geconcentreerd is, als je gaat testen, hè !?!
Inderdaad verkeerde stimulatie, bedankt Moon, nu heb ik getest . Mijn laatste test ook nog!! Je ziet, ik test op commando (maar nu niet meer want heb geen testen meer...). Maar witter dan wit, dus helaas!
@Liefjes: Sorry, sorry, sorry......Maar het zegt nog niets hè?! Het kan altijd nog. Als het nu net innestelt, zeg maar, dan moeten de hormoontjes nog aangemaakt worden. En zolang je geen hcg in je urine hebt, kun je ook niet posi testen natuurlijk .
Haha maakt niet uit hoor, ik doe het zelf! Maar inderdaad, het zegt nog niets... Heb nu wel het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden
Oh wat balen zeg! Ik wilde ook echt vandaag testen maar ben toen snel uit de badkamer gerend en ben wezen schoonmaken in huis - zodat ik er echt even niet aan dacht... hahaha lukt niet echt he!! Grrr.... die onzekerheid is het irritants. Of ongesteld of een posi test, maar niet ertussen in graag!! Wat ga je nu doen? Misschien 2 dagen afwachten nog? (of 1.5 dag )
Aaaaah, rond 16u begon de buikpijn en het het begint nu een beetje weg te trekken. Maar net op toilet behoorlijk veel bloederig slijm / slijmerig bloed. Met ook wat kleine "stukjes" er in.... Balen!!! En heel erg raar want word nooit eerder ongesteld, nod zou pas zaterdag zijn... Dit is niet goed he?
@Liefjes: O jee, ik hoop het niet . Ikzelf heb geen innestelingsbloeding gehad rond de innesteling (heb pas met 6 weekjes wat bloedverlies gehad) dus ik zou het niet kunnen zeggen. Heb je ook al gegoogled op innestelingsbloeding? Kom morgen weer even spieken hoe het hier gaat.
Bedankt Moon voor je reactie. Heb al wel gegoogled (blijft een raar woord) op innestelingsbloeding, maar volgens mij hoort dat niet zo "veel" te zijn. En met zo veel pijn. Buikpijn is nu weg (na een ibu) maar heb wel net een tampon in moeten doen, was nu ook echt rood bloed. Jammer!
@Liefjes: Ik heb ook wel eens gelezen dat iemand dacht dat ze ongi was en later bleek dat dus de innesteling te zijn. Dus wie weet....nog ff hoop houden!
Hoi Moon, Het is en voelt nog steeds als een gewone ongesteldheid, misschien een heeel klein beetje minder. Maar toch nog steeds veel bloedverlies. Buikpijn nog af en toe, dat valt gelukkig mee! Het is nu ook zowel helderrood bloed als wat oud bloed, dus tja... Thanks for the support!
@Liefjes: Hè bah . Weet je inmiddels al wat meer? Hoe lang is jouw lf? Of heb je daar nog geen zicht op?
Het is sinds vanmiddag minder, dus ongeveer 2 dagen veel bloedverlies. Mijn lf (dat is toch tussen eisprong en menstruatie?) is 14 a 15 dagen denk ik. Morgen zou mijn nod zijn. Ach, ik moet me er nu bij neerleggen, volgende keer beter...
@Liefjes: Hè balen . Weet je zeker dat het je ongi is? Lijkt het op hoe normaal je ongi verloopt? Lf is idd de tijd vanaf eisprong tot en met ongi. Klopt die dan met normaal? Mss toch nog eens een testje doen om het zeker te weten???
Nee volgens mij klopt mijn lf niet, maar goed dat weet ik niet zeker. Voel elke maand mijn eisprong (nu ook dus) maar gebruik geen testjes ofzo. Dus zeker weten doe ik het niet! Maar testen, ik heb mijn laatste opgemaakt door jou, remember Kijk het nog even aan, als het morgen weg is ben ik maar net 2 dagen ongesteld geweest. Dan misschien even een testje kopen.
@Liefjes: O ja, sorry . Heb nog een beetje last van zwangerschapsdementie...echt erg. Hmmm ben toch nog steeds nieuwsgierig hoor !