Wat ik me nu dus afvraag he... Tis zulk lekker weer en zou best een kleurtje willen..en dan dus ook op mijn buik! Verveel me te pletter dus ff maffen in de zon buiten is ook wel lekker toch? Maar...kan dat wel? Ik bedoel, heb al geregeld in de zon gezeten,merk dat ik veel sneller kleur dan normaal, maar mijn buik is eigenlijk nog niet in de zon geweest! Kan het kwaad voor die kleine, die volle zon erop? Enne..tot nu toe geen last van een zwangerschapsmasker, kan ikd ie nu alsnog krijgen in de laatste week? Als ik me gewoon goed insmeer, kan het dan kwaad? Enne..beetje voorbarig, maar worden mijn gezellige blauwe striae streepjes al vager als ik nu in de zon ga hahahahahahaha (is mooi meegenomen als dat zo werkt toch? kus miek
Meid.. gewoon doen.. wel ff opletten dat je het niet te warm krijgt.. De beeb kan in je buik namelijk zijn warmte niet goed kwijt... Mijn Pukje vind het overigens niets om de zon op zijn huis te hebben.. heb gister mijn buik snel weer naar de schaduw verhuisd.. mèn wat een druktemaker!
Ik zou vandaag wel uitkijken er is namelijk voor gisteren en vandaag een zonne alarm afgegeven omdat de straling absurd hoog is (dus erg verhoogde kans op huidziektes ed. gehoord op het nieuws)
t kan wel alleen dat felle zonlicht op je buik vinden die kleintjes vaak helemaal niks. Je kindje kan die kleur zien, word namelijk zo felrood. Beetje verglijkbaar als wat je met je ogen ziet door je oogleden heen als je in de zon licht. Dus niet te lang en dan gewoon ff koele handdoek over je buik. Zal je kindje prettig vinden denk ik haha en jij mss ook wel want t is me toch warm buiten :-D
Als je nou toch lekker gaat zonnen. Ga dan topless. Is goed voor je tepels. Tenminste als je van plan ben borstvoeding te gaan geven. Heb je twee vliegen in één klap. Zonse. x Linda
Meiden bedankt voor de reacties! Ik ga het gewoon proberen! Goed smeren en gaan met die banaan! kus miek
Het kan wel maar niet te lang met je buik in de zon. Dan wordt het te heet bij de beeb en veroorzaak je eigenlijk een soort koorts voor je beebie..