testen voor nod mogelijk?

Discussion in 'Zwanger worden' started by brunette85, Dec 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

Dec 29, 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hallo iedereen,

kort vraagje:

is het mogelijk om eerder dan je nod te testen? ik had ergens gelezen dat hij toch positief zou kunnen zijn omdat je nog niet ongesteld bent en het vruchtje alsnog afgestoten kan worden?

is dit waar?..

groetjes..

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Testen voor je NOD kan inderdaad. Het kan inderdaad wel dat het bij een innesteling verkeerd gaat en je "gewoon" ongesteld wordt. Als je de test niet had gedaan had je niet beter geweten dan dat je "gewoon" ongesteld zou zijn maar nu weet je dat je een VMK hebt gekregen. Dus het verstandigste is om te testen op of na je NOD.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je kan testen voor je nod en dan zou je test inderdaad positief kunnen zijn als je zwanger bent. Echter kan dit gewoon eindigen in een ongi omdat de innesteling niet goed is gegaan. Dit zou dan een vmk zijn..

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

indd wat de dames hier boven al zeggen ;)

zelf heb ik 4 dagen voor nod positief getest. tot nu toe gaat het nog goed, vorige maand heb ik met 7 weken een mk gehad. dus ook dan kan het misgaan.

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb een vraag die slaat op de afkortingen: wat is het verschil tussen een MK en een VMK. Ik neem aan dat MK staat voor een miskraam, waar staat die V dan voor?

6. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    vermoedelijke miskraam

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    die V staat voor Vroege miskraam.

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    vmk=vroege miskraam. Een hele prille zwangerschap die voor of vlak na je NOD fout gaat.

Share This Page