bij beide zwangerschappen op brandend maagzuur na later in de zwangerschap nergens geen last van gehad...1e was een jongetje, 2e een meid... dus zegt niks, zal wel toeval zijn geweest...
Bij mijn twee jongens helemaal nergens last van gehad op brandend maagzuur na dan. Nu krijgen we een meisje en heb ik zeker weten al heel vaak de pot van binnen mogen bekijken man wat ben ik misselijk geweest en nog steeds af en toe.
klopt bij mij niet ik was veel misselijk in de tweede en derde maand. en krijg toch duidelijk een jongen
Ook hier geen spoortje van misselijkheid gevoeld. Ik heb sterk het vermoeden dat het een jongen is (de echoscopiste gokte daar ook op, maar het was eigenlijk nog te vroeg). 14 mei hoop ik er achter te komen... ben benieuwd!
Denk dat het toch echt een baker praatje is Mijn schoonzus heeft drie mnd boven de pot gehangen, en zij heeft een zoon. Ik heb maar een keer overgegeven, en was alleen 's ochtens wat misselijk tot ik wat at, en heb een dochter... En nu was ik drie mnd lang kots misselijk, de hele dag door... en ze denken weer een meid (niet zeker) Dus zegt niks jessica
Haha, mijn buik steekt vooruit en is een meiske....Ik ben wel het tegenovergestelde van de bakerpraatjes hè? Grappig...
mijn moeder is nooit misselijk geweest in de 2 zwangerschappen en ik en me zusje zijn toch echt meiden. me schoonzusje kotste alles bij elkaar en heeft een zoon. ik ben nog niet misselijk geweest dus wat mij betereft is het nonsens wat ze vertellen en is het gewoon een bakerpraatje
Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik was bij mijn dochter misselijk en ben het nu weer. Ik heb echter een piemeltje gezien op de echo! Dus bij mij klopt er niks van! Ik was er overigens bij beide van overtuigd dat 't jongens waren/zijn en heb dus één keer wel gelijk!