misselijk bij meisje

Discussion in 'Zwangerschap' started by elledeco5, May 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    dus uiteindelijke conclusie het is gewoon bakerspraat en een simpele feit iedereen is anders
    en ervaart zwanger zijn van jongen of meisje anderss

2. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    En Rastagirl,als we zo eens goed lezen,dan is het juist het meestvoorkomend,dat er bij een dochter weinig tot geen misselijkheid is! ;) Toevallig ken ik nog 2 meiden die allebei een dochtertje hebben gekregen en ook beiden niet misselijk geweest zijn.Zelf ben ik erg veel misselijk geweest,dus we zullen het zien...

3. Niet meer actief

Hoi,

Ik heb 3 meiden en ben tijdens alle zwangerschappen niet misselijk geweest. Voor mij is het dus een bakerpraatje!
    gr. Naja

4. Michelle20

Michelle20 Actief lid

Jan 3, 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik had bij mijn eerste zwangerschap nog nooit misselijkheid gehad en dat is een joggie.... en ik ben nu weer zwanger en ook nu heb ik totaal geeen misselijkheid en ben ik zwanger van een meid :)

Dus het klopt niet altijd ;)

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    misschien moeten we dit bakerpraatje maar eens om gaan draaien.
    ook hier tot aan de 20 weken iedere ochtend boven de w gehangen :oops: :oops: . maar we zagen toch duidelijk een klein piemeltje op de echo. daar was geen twijfel over mogelijk! :) hihi was zo schattig! :)

maar goed, wel grappig om te zien dat het meer andersom is.

liefs

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bij beide dames ben ik ruim 3 maanden de beste kameraad van meneer "pot" geweest.

Kwebbel

7. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Bij mij klopt het niet want we krijgen een meisje en ik ben niet misselijk geweest.

Share This Page