Extreem vaak plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Koraal82, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Dames,

Ik ben 11 weken zwanger en moet echt extreem vaak plassen. Ik weet dat je vaker moet in het begin en einde van je zwangerschap maar ik moet soms wel om het half uur /uur (er komt ook altijd wat uit). De nachten beginnen me nu op te breken want moet er constant uit.

Ik heb gisteren mijn urine laten testen omdat ik van het weekend een bloeding had en pijn had in mijn zij maar daar kwam niks uit. Iemand nog ideeën of dit iets kan zijn of is het gewoon part of the deal?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik snap helemaal wat je bedoelt, ik heb ook echt dagen dat ik om het kwartier naar de wc moet en dan komen er net 10 druppels of zo.
    Ik heb ook alles laten nakijken maar heb geen blaasontsteking.

Ik heb soms momenten dat ik van de wc afkom en me direct weer kan omdraaien :(

Is echt niet prettig en in de nacht moet ik ook vrijwel altijd wel 1 of 2 keren opstaan om te gaan plassen maar dat hoort er helaas bij.

3. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Oooh herkenbaar hoor, al vanaf voor ik wist dat ik zwanger was zit ik om de zoveel tijd op de wc. En er komt idd altijd wat uit, mn blaas voelt ook altijd hartstikke vol, terwijl ik een tijd geleden een echo had en ik gaf aan dat ik zo nodig moest, de gynaecoloog had zoiets van je blaas is nog nieteens half vol.. Hoop.dat als de kleine er eindelijk is dat mn blaas dan weer wat sterker wordt

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik pies mij nu al ongeluk, drink ook meer thee ipv koffie. Misschien is dat bijkomend oorzaak. Hoewel ik wel mijn urine vandaag laat controleren.

In iedergeval gewoon gaan, probeer goed leeg te plassen.

5. Baby 2

Baby 2 Actief lid

12 nov 2014
    235
    1
    16
    Ik kreeg een tip van de bekkenbodem fysiotherapeute, met de kleine boodschap voorover geleund op de wc zitten en met de grote naar achteren. Dan leeg je je blaas beter en gaat het andere ook makkelijker. Bij mij werkt het iets.

Deel Deze Pagina