Misselijk? Ei-sprong/innesteling simuleren?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Meisje87, Jul 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Ik ben nu al een klein tijdje gestopt met de pil maar vanaf het eerste moment regelmatig (cyclus 28 dagen)
    27 juni heb ik mijn laatste ongi gehad (anderhalve dag) en sindsdien zijn we officieel de eerste ronde ingegaan.
    Volgens predictor.nl was mijn cyclus:
    27 juni ongi
    10 juli vruchtbaarste dag
    11 juli eisprong
    16 juli innesteling
    25 juli testen

10 juli hebben we geklust. 11 juli heb ik mijn ei volgens mij gevoeld. Ik had steken in mijn buik, en plaatselijke lage rugpijn. Dit begon sochtends en savonds was het over.
    Vandaag is dus de 16e. Ik heb de hele ochtend ongi-krampen gehad en ben een druppel oud bloed verloren. Zou de innesteling kunnen zijn?
    Maar dat is zo raar, zou ik zo 'perfect op schema zitten'? Kan toch haast niet?
    Kan mijn lichaam die dingen simuleren, omdat ik aan die data's denk? Steken en rugpijn wel, lijkt mij. Maar een eventuele innestelingsbloeding, kan die ook gesimuleerd worden? Nee toch?

Ik ging vandaag ook bijna over mn nek nadat mijn vriend komkommer had gegeten en mij vervolgens een zoen gaf. Terwijl komkommer toch vrij geurloos is. Is dit niet te vroeg om van bepaalde geurtjes misselijk te worden? De een zegt dat t al na de eisprong kan, de ander pas na de nod.

Ach we merken t volgende week wel :)

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Hoelang ben je dan gestopt met de pil, als ik vragen mag?

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    4 maanden nu

4. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Hmmja,

je zou wel zwanger kunnen zijn idd.
    Jammer dat je nog zolang moet wachten met testen he ;)

En met dat bloedverlies wat erg weinig is, heb ik ook gehad, 1,5 week of zo.
    Echt maar een paar druppeltjes per dag, dat was bij mij innesteling.
    Waarschijnlijk bij jou ook wel, wie weet!

Als je volgende week nog niet ongi bent, gooi je er toch een testje tegen aan ;)

Suc6 hoor, en hoop voor je dat het raak is! :D

5. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Ja testen doe ik sowieso ;) Vind het wel spannend. Vooral omdat we er nu allebei bewust mee bezig zijn (de wens was er wel, maar het bleef bij een gedachte)

Maar ik weet dat als je erg met zwanger worden bezig bent, je sommige symptomen gaat inbeelden. Ik vind het raar dat ik nu al (of nog) zo regelmatig ben, maar dat mijn eisprong en eventuele innesteling zo 'perfect volgens planning' zijn.

Nou lijkt het mij dat ik mijn eisprong voelen, kan inbeelden. Immers, als ik denk dat ik rugpijn heb en maar lang genoeg denk, dit ook inderdaad gaat voelen (zelfde idee als je denkt dat je moet plassen maar er is geen toilet. Hoe vaker je hieraan denkt hoe nodiger je moet)
    Dus misschien heb ik mijn eisprong verbeeld.
    Maar het lichte drupje bloedverlies wat op een innesteling kan duiden (die vandaag zou moeten zijn) kan ik mij die ook inbeelden?

In feite heb ik dan nog geen zekerheid, kan nog niet zeggen dat ik denk dat t raak is. De golf van misselijkheid na t ruiken van komkommer kan ook ingebeeld zijn. Hoewel t wel typisch is dat komkommer bijna geurloos is :) Ik werd dus misselijk van praktisch niets.

6. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Nee, dat kan je niet inbeelden denk ik hoor.
    Ik had het ook, en dacht echt ongi te worden eigenlijk, want zo voelde het ook een beetje.

Toen dat bloeden opgehouden was, heb ik toch maar eens getest, want mijn cyclus was erg onregelmatig, dus wist ook nog niet eens precies wanneer ik nou ongi moest worden :(

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

meisje87 ik loop gelijk met je op....spannend he!

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Ik snap de termen onderaan je banner niet, maar je mag ook de 25e testen? Ik ga duimen voor je! Het is heel spannend!

Mijn vriend denkt dat ik zwanger ben, ik denk dat de werkdruk me teveel wordt.
    even mijn stukje uit het grote topic, anders moet ik alles opnieuw tikken:
    Gisteren had ik overigens heel raar slijmverlies bij t afvegen, het was wat waterig, en een combi van rood en bruin, beetje roestkleurig. Omdat ik gisteren de hele dag ongikrampen had, en eigenlijk alles erop wees dat ik ongesteld zou worden, vreesde ik het ergste. Maar toen ik een kwartier later naar de wc moest weer, was t weg en tot nu toe nog niet teruggekomen.
    Maar ik voel me echt hondsberoerd.. Zo vermoeid en misselijk.. Mijn vriend vroeg nog, als dat nu zo erg is al, weet je wel zeker dat je dat negen maanden aankan?

Hihi ze zeggen wel eens dat als je zwanger bent, honden aanhankelijker worden. Mijn vriend is de laatste week superlief en bezorgd, zou hij iets aanvoelen? :)

9. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

@meisje

We lopen ongeveer gelijk!
    Dinsdag is me nod ik heb ook een druppel oud bloed verloren!
    en ook me ei gevoeld... Spannend zeg!

Wat duurt het wachten alleen lang he!

10. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Kan het trouwens zijn dat mijn cyclus níet regelmatig was?
    Ik heb even op predictor.nl gekeken. Ik werd namelijk (rond) 27 mei ongesteld, vervolgens 27 juni, nod is nu 25 juli, netjes dus.

Maar als ik op 27 mei uitga van een cyclus van 40 dagen, was de innesteling 27 juni, wat zou verklaren waarom ik dat weekend maar zo kort ongesteld ben geweest. En dat verklaart ook de vroege symptomen.

Nouja zodra mijn rekening wordt gedeblokkeerd (administratiefout :() ga ik een setje testen kopen.

11. sweet dreams

spannend zeg!
    Heb jij ook zon zwaar gevoel in je buik?

Ik heb gewoon het gevoel dat er een steen in ligt en gevoel dat ik spierpijn heb in me buik maar ik heb niks raars gedaan! Kreeg zo opeens gister dat gevoel!

12. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    nou het verschilt, de misselijkheid is als brandend maagzuur. Maar ik heb t altijd heel anders, of brandend maagzuur, of het benauwde gevoel gepaard met misselijkheid alsof alles omhoog komt en dat laatste heb ik nu. Heel vervelend, ik heb angst om over te geven, waardoor ik heel benauwd wordt, ik krijg het warm en t wordt soms zwart voor mijn ogen.
    Dit gevoel heb ik 3 jaar geleden voor het laatst gehad, en al 5 jaar niet meer gespuugd, dus t is wel 'bijzonder'.
    En verder krampen alsof je iets verkeerd hebt gegeten.

Maar daar buiten heb ik dan vermoeidheid, stemmingswisselingen, afkeer voor komkommer :)
    en verder helemaal niets.. zelfs geen gespannen tepels, mijn tepels voelen juist zacht.

Was hert maar de 25e: Testdag en mijn verjaardag :) een mooier cadeau kan ik niet wensen!

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Kan een rommelend gevoel, steekjes in mn onderbuik, draaierigheid en rugpijn toevoegen.
    Met vlagen vind ik t echt niet grappig meer. Net ook na het eten, weer heel misselijk.
    Ik houd t maar op een flinke griep, kan ik ook niet teleurgesteld worden

14. nic1

nic1 Lid

Jul 20, 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi Meisje,Ellenk en Sweet Dreams,

Ik loop gelijk op met jullie en heb dezelfde symptonen! (25ste testen26ste op vakante, die dus heel leuk kan worden, lekker relaxen op de camping.)
    Gister heel raar slijm bij plassen. Al bijna een week kriebeltjes in mijn onderbuik, soms leuk. Maar in slaap komen 's avonds is moeilijk hierdoor. Inderdaad voelt als rommelend gevoel. Zeker niet mijn darmen. Heb spastische dikke darm, weet heel goed hoe darmen aanvoelen. Lichaamsgeur van mijn man ruikt sinds gister beetje anders, vanmiddag was ik misselijk. Oja, gestopt met de pil sinds maart en sindsdien elke maand perfect op tijd ongi maar wel 1/5-2 dagen maar.
    Heel leuk om te zien dat er iemand is die precies hetzelfde ervaart. Hopelijk zijn we dan dus ook zwanger en hopelijk gaat alles voorspoedig!

15. sweet dreams

Haaiii!

Dinsdag is mijn testdag! vind het zoo spannend denk dat ik tot woensdag wacht... De gynn heeft alles uitgerekend en mijn eisprong in de gaten gehouden doormiddel van echo's en heb me ei ook gevoeld dus dinsdag is het erop of eronder...
    Vind het echt wel heel spannend!

Kan s'nachts heel moeilijk op me buik slapen! Voelt alsof ik spierpijn onder in me buik heb, echt een trekkend gevoel!
    Ook vreselijk last van de zijkant van me borsten en ook met vlagen misselijk!
    Meerdere dames die hier last van hebben?

Liefs

16. nic1

nic1 Lid

Jul 20, 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi Sweet dreams,

Ik kan 's nachts ook moeilijk slapen, idd spierpijn onder in mn buik. Enja, ook met vlagen misselijk. Kleine beetjes eten helpt.
    Ik ga morgen tests kopen. Ik denk morgenavond al testen en als het negatief is twee dagen erna weer.

17. sweet dreams

Haaii Nic1!

Ik ga morgen ook een test halen denk niet dat ik nog tot woensdag kan wachten!
    Pff sta stijf van de kriebels en de zenuwen...
    Echt erg... :oops:

18. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    hi! ik las je berichtje en dacht hoe is het mogelijk..ik had op exact dezelfde dag mn ongi en ook de rest dus eisprong etc psies hetzelfde als jou! als je ongesteld word(laten we hopen van niet ;) ) dan is dat woensdag of donderdag. Dat betekend dat we allebei..laten we hopen geen opoe.. opdezelfde dag kunnen testen. spannend!

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    haha dat zou wat zijn en op de zelfde dag zwanger en uitgerekend dan zeker (ja heb ik ook al even bekeken, 3 april 2009 :p)

20. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    maar waarom is de banner dan niet helijk?

Share This Page