Hallo dames, Afgelopen do t/m zo heb ik positieve ovulatie testen gehad en waarschijnlijk zaterdag of zondag mn eisprong. (mn banner klopt deze maand dus niet meer) Nu werd ik gister middag ineens super misselijk en buikkrampen en kon ik bepaalde geuren echt niet verdragen. Zo was ik even aan het schoonmaken en werd ik echt niet goed van de citroengeur en uiteindelijk in bed beland en de hele dag niks meer gedaan. 's avonds had mijn vriend maar een pizza besteld omdat ik echt niks kon eten, en heeft hij in de keuken zitten eten omdat ik misselijk werd van de pizza lucht. Terwijl ik normaal echt gek ben op pizza!! Zijn er meer meiden die ook zo kort na de eisprong zich raar voelden? En wat bleek dit achteraf te zijn? Een innesteling kan het nog niet zijn, want daar is het echt nog te vroeg voor! Bedankt alvast!
Ik heb ook afgelopen donderdag ook een knaltest (ovtest) en zaterdag middag had ik een bakje koffie gedronken en werd misselijk had elke keer kots neigingen en buikpijn steekjes en duizelig ik weet dus ook niet of het zo snel kan na eisprong en ik ben zo erg moe ik wil alleen maar slapen. het blijft afwachten het kan beide kanten op gaan.
Tja frustrerend he, dat afwachten. Haha... Ik had gister ook ineens 38,6 trouwens en nu vanmiddag nog 37,8. Maar voel me duidelijk anders dan andere maanden. Maarja als ik uitging van een cyclus van 30 dagen zou ik overmorgen mn NOD hebben maar nu is het dus pas 23 juni ofzo en heb ik een cyclus van 38 of 40 dagen. OF ik moet een korte lf hebben? maarja afwachten maar, ik weet iig al wie het weekend de bob is met de feestweek hier want zolang ik niet ongi ben kan ik niks drinken Dus hopelijk dat weekend daarna dan goed nieuws (positieve test) anders is het flink balen dat ik het hele weekend nuchter in een tentfeest rond heb moeten lopen, hahaha Jij ook succes vlindertje, wanneer is jouw NOD?
mijn nod is ook 23 juni. ja het blijft afwachten het kan ook gewoon een griepje zijn want veel zeggen dat je zo vroeg geen symp kunt hebben pas na de innesteling want dan maakt je lichaam hcg aan. dus afwachten maar
Ja heb ook ff gegoogled, sommigen die het ook voelden bleken later toch zwanger te zijn... Maar dat schijnt heel zeldzaam te zijn als je het kan voelen... Alleen heb ik echt nooit koorts of buikgriep, dus vind t zowiezo maf. Maarja, afwachten maar. Zowiezo snap ik er deze maand weer eens niks van. Ben vanaf dag 13 al met ovu testen bezig geweest. T/m dag 22 geen positieve, dus ik dacht laat maar zitten. Dus dag 23 geen test gedaan en toen dacht ik dag 24 nou laat ik ze nog maar opmaken dan en toen ineens een knaltest t/m za of zo. Zondagavond begon ie weer af te nemen. Maar ik zat dus eigenlijk al aan het einde van mn cyclus (als ik de 30 dagen van vorige maand aanhoudt) Dus deze maand blijkbaar een langere, nog langer afwachten of het raak is. Grrr... Ik heb ook zoveel respect voor de meiden die al zo lang bezig zijn voor een wondertje! Ik zit nu pas in ronde 3 en maak mezelf al helemaal gek... Maarja, geduld is een schone zaak In welke ronde zit jij Vlindertje?
Mijn NOD is 24 juni.. ik merk vooral de moeheid na de eisprong, jullie ook? Mn lichaam is met vanalles bezig en het put me uit lijkt het wel..of het nou voorbereiding ongi is (hopelijk niet) of vruchtje de goede kant op leiden ik weet het niet.. herkenbaar? Eisprong was gisteren...
Wow Vlinder ik wist helemaal niet dat jij al zo lang bezig was!!! Stom ik zag staan junior member maa dat heeft er eigenlijk niets mee te maken.. maar jij weet dan wel een beetje hoe het voelt om zwanger te zijn? xxx
Nou ik heb nooit echt klachten als ik ongi moet worden en als je lichaam al 2 weken voordat je ongi moet worden zich voor moet bereiden geloof ik ook niet zo in... Ik heb nu weer een zwaar gevoel op mn maag. Ik weet niet wat het is. Net alsof alles er zo weer uit komt, maar stel dat je zwanger bent. Dan blijft je temp na je eisprong hoger toch? Maar hoeveel hoger? Ik zit nu steeds rond de 38 graden, zo hoog is ie dan toch ook weer niet?
nou hopen dat het dit keer raak is stiekempjes heb ik wel hoop dat het raak is maar met ons lichaam weet je het nooit het kan ons goed voor de gek houden.
Ja maar ik temp normaal niet mn hele cyclus, alleen omdat ik nu niet lekker was. Maar weet dus niet hoe mn temp normaal is.
Owja op die manier, dan zit er toch niets anders op dan dat eeuwig durende wachten en misschien symptonen herkennen..
Tja, nog 12 dagen ofzo wachten dus. Bah bah... Nou ik duim ook voor jullie hoor. Dat het maar snel raak mag zijn
Ik herken dat wel, moe rond de eisprong! Had van het weekend ook misselijk enzo, zelf overgegeven maar vandaag ongesteld geworden... 'T is zo lastig te zeggen, ook toen ik aan de pil was en niet zwanger wilde worden ben ik zo vaak terug naar huis gestuurd bij de dokter dat ik maar moest kijken of ik zwanger was of niet omdat de dokter maar vind dat het zwangerschaps symptomen zijn (geur, misselijkheid ect.) na vele negatieve testen beginnen ze je te raken ongeacht of je zwanger wil worden of niet.. Uiteindelijk is het toch iets waar we allemaal mee te maken krijgen dat broederige gevoel, het verlangen! Hoop dat het raak is voor je meis! x
Heb je voor de zekerheid al een zwangerschapstest gedaan? Ovutestesten slaan ook positief aan bij een zwangerschap namelijk! Misschien was je eisprong eerder als dag 13, en sloeg de ovutest daarom positief aan? Succes!
Ja zondag op dag 26 maar was negatief. Heb daar ook aan zitten denken maar na die 4 dagen positief werd de ovu test weer negatief. Dus. Als ik zwanger ben had de ovu test positief moeten blijven toch???
ja het is zo dubbel he, het kan 2 kanten op! Ik hoop dat het deze x de goeie kant op gaat haha. Nu bij het opstaan weer een 'niet lekker' gevoel. Maar temp wel iets gezakt, 37,0. Zegt dat iets?