Veel symptomen, niet ongesteld?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by anoniemusje, May 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniemusje

May 5, 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 anoniemusje, May 5, 2012
    Last edited: May 5, 2012
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum. weet daarom ook niet of hier al meer over geplaatst is.

Ik heb sinds anderhalve maand geleden een aantal symptomen (slik gewoon de pil, wel eens 1 keer vergeten). ik dacht wacht mijn ongesteldheid even af. gewoon ongesteld geworden, maar wel wat anders dan normaal vooral wat minder.

in het begin had ik alleen last van vlagen van misselijkheid. vervolgens heb ik er nog een hoop symptomen bij gekregen zoals:
    - lage buikpijn (net zoals ongi worden, maar dan heb ik het nooit)
    - lage rugpijn
    - last van mijn ogen
    - misselijkheid
    - geen eetlust, zin in ander eten
    - grotere borsten + iets donkerdere tepels met bultjes
    - af en toe hoofdpijn vooral 's avonds
    - enorm veel plassen
    - ook had ik vanochtend toen ik wakker werd last van mijn liezen
    - last van obstipatie
    - opvliegers
    - altijd verhoogde temperatuur in de ochtend
    - vermoeidheid
    - 's ochtends witte/doorzichige afscheiding

zoals hierboven verteld ben ik afgelopen keer wel ongesteld geweest, maar ik heb zoveel symptomen. heb ook al een zwangerschapstest gedaan na mijn vorige ongesteldheid omdat ik zo twijfelde deze was negatief.

Ik probeer nu mijn volgende menstruatie af te wachten maar dit duurt nog anderhalve week.

de symptomen blijven aanhouden, zou ik dan toch zwanger kunnen zijn ondanks dat ik ongesteld ben geworden en gewoon de pil slik?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

2. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Nou je bent ongesteld geweest en een negative test, dus ik zou zeker zeggen niet zwanger.

Maar als je zo'n last heb van al deze klachten kan je toch echt t allerbeste naar je huisarts gaan. Misschien is er iets anders aan de hand ?

3. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi, denk niet dat je zwanger bent na een ongesteldheid en een negatieve test. Misschien dat al je klachten wat meer opvallen omdat je aan een eventuele zwangerschap nadenkt?

Succes!

4. mory

mory Nieuw lid

Apr 30, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook allerlei zwangerschapssymptomen EN een uitblijvende menstruatie. Na dag 4 overtijd (ik ben nooit overtijd) ben ik gaan testen, en er was een heeeeel licht streepje te zien, en vond t te licht om er 100% zeker van te zijn. Mijn vriend zei het 2 weken terug al, je lijkt wel zwanger! En nu inmiddels 10 dagen overtijd, en nog geen menstruatie maar wel de symptomen, nog een test gedaan, maar die was weer negatief!.. Ik weet momenteel geen raad meer, wat moet ik toch doen?! Dit maakt me bloednerveus. Misschien maar eens een bloedtest laten doen bij de HA.

5. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Als je een hele regelmatige cyclus hebt en nu al 10 dagen overtijd bent zou ik toch de ha eens bellen. Hopelijk kan een bloedtest je meer vertellen!

Share This Page