menstruatie achtige buikpijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sorien, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    k ben bijna 4 weken zwanger..
    alleen nu heb ik allemaal het gevoel alsof ik ongesteld ga worden..
    ben zo bang om ons kleintje kwijt te raken :(
    ben soms misselijk en heb gevoelige borsten...
    zijn er meer meiden die dit gevoel hebben?

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hoi,

Ik heb dit ook en het hoort echt helemaal bij het groeien van de baarmoeder, zeker in het begin.
    Bij mijn dochter had ik dit ook heel erg en het is helemaal goed gekomen, madam bleef maarliefst tot 41+ weken zitten!
    :D

3. xxangellxx

19 feb 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap je gevoel helemaal! Heb ook af en toe last van lichte stekjes, maar ga er gewoon vanuit dat het erbij hoort en dat alles goed blijft gaan!

4. Alita

Alita Niet meer actief

Hoort erbij hoor......je bm moet nu een hoop groeien en dat voel je! Je niet te druk maken maar genieten van het feit dat je zwanger bent...!

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    hee sorien niet zo bang zijn hoor!!!

Ik had deze pijn al een week voor ik mijn menstruatie moest krijgen en die heeft aangehouden tot 6 weken zwangerschap... Het waren gewoon mijn banden die zich aan het rekken waren, is een soortgelijk gevoel als menstruatiekrampen...

Ik heb het nu zelfs nog geregeld en dit zal gedurende de hele zwangerschap blijven voorkomen... Je lichaam moet zich gaan vormen voor je kleintje he!! :D

6. pricil

pricil Actief lid

30 dec 2011
    191
    0
    0
    hoi hoi,

ik was hier de eerste periode ook erg bang voor, soms ware ze ook echt best heftig. mijn vriendin die ook zwanger is had het ook. en beide zijn nu nog zwanger ik vandaag 14 week en zei al 19 :)

toen ik dit vroeg aan de vk vertelde ze idd ook dat dit je baarmoeder was en omdat je alleen menstruatie pijn vaak kent, denk je vaak snel dat dit het is en voelt het ook zo..

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had t ook hoor! vooral de eerste 13 weken met vlagen. soms weer 2 dgn last van, dan weer paar dgn niet! denk het groeien en wennen van je baarmoeder. er gebeurt toch heel wat daar van binnen. ik maakte me ook zorgen maar ben nu 24 wkn zwanger!

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Nou hoop dat je al gerust gesteld bent ;)

Maar inderdaad vooral in het begin zegt ongi krampen niets. Innesteling en oprekken BM. Wel gaan bellen met huisarts of VK als er bloed komt. Maar zelfs oud/bruin bloed hoeft niets te betekenen.

De eerste weken zijn gewoon erg onzeker. En heel spannend.
    Succes meid!! En gefeliciteerd met je zwangerschap :)

9. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt allemaal voor de reacties!
    Ik heb idd tussendoor een soort zeurende pijn in mijn buik soms met steekjes. bij elk pijntje of steekje ren ik al naar de wc ik ben mezelf echt helemaal gek aan het maken:(

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die pijn was voor mij juist de bevestiging dat ik wel zwanger was bij Thirza: pas 19 dagen overtijd positief getest toen en vanaf 2 dagen voor NOD die bandenpijn.
    Is idd het oprekken van je baarmoeder, die daardoor aan de banden gaat trekken. Die banden zijn verbonden met je ruggewervels, waardoor je dus die pijn krijgt.

11. Alita

Alita Niet meer actief

Nou niet doen je moet nog een hele tijd he;)
    Wel vertrouwen hebben in je lichaam

12. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Heel herkenbaar Sorien, dat had ik ook in het begin. Wat de andere meiden ook al zeggen, dat is het oprekken van je baarmoeder en de banden. Ik bleef ook maar kijken of er geen bloed kwam. Het hoort er echt bij.

Deel Deze Pagina