k ben bijna 4 weken zwanger.. alleen nu heb ik allemaal het gevoel alsof ik ongesteld ga worden.. ben zo bang om ons kleintje kwijt te raken ben soms misselijk en heb gevoelige borsten... zijn er meer meiden die dit gevoel hebben?
Hoi, Ik heb dit ook en het hoort echt helemaal bij het groeien van de baarmoeder, zeker in het begin. Bij mijn dochter had ik dit ook heel erg en het is helemaal goed gekomen, madam bleef maarliefst tot 41+ weken zitten!
Snap je gevoel helemaal! Heb ook af en toe last van lichte stekjes, maar ga er gewoon vanuit dat het erbij hoort en dat alles goed blijft gaan!
Hoort erbij hoor......je bm moet nu een hoop groeien en dat voel je! Je niet te druk maken maar genieten van het feit dat je zwanger bent...!
hee sorien niet zo bang zijn hoor!!! Ik had deze pijn al een week voor ik mijn menstruatie moest krijgen en die heeft aangehouden tot 6 weken zwangerschap... Het waren gewoon mijn banden die zich aan het rekken waren, is een soortgelijk gevoel als menstruatiekrampen... Ik heb het nu zelfs nog geregeld en dit zal gedurende de hele zwangerschap blijven voorkomen... Je lichaam moet zich gaan vormen voor je kleintje he!!
hoi hoi, ik was hier de eerste periode ook erg bang voor, soms ware ze ook echt best heftig. mijn vriendin die ook zwanger is had het ook. en beide zijn nu nog zwanger ik vandaag 14 week en zei al 19 toen ik dit vroeg aan de vk vertelde ze idd ook dat dit je baarmoeder was en omdat je alleen menstruatie pijn vaak kent, denk je vaak snel dat dit het is en voelt het ook zo..
ik had t ook hoor! vooral de eerste 13 weken met vlagen. soms weer 2 dgn last van, dan weer paar dgn niet! denk het groeien en wennen van je baarmoeder. er gebeurt toch heel wat daar van binnen. ik maakte me ook zorgen maar ben nu 24 wkn zwanger!
Nou hoop dat je al gerust gesteld bent Maar inderdaad vooral in het begin zegt ongi krampen niets. Innesteling en oprekken BM. Wel gaan bellen met huisarts of VK als er bloed komt. Maar zelfs oud/bruin bloed hoeft niets te betekenen. De eerste weken zijn gewoon erg onzeker. En heel spannend. Succes meid!! En gefeliciteerd met je zwangerschap
bedankt allemaal voor de reacties! Ik heb idd tussendoor een soort zeurende pijn in mijn buik soms met steekjes. bij elk pijntje of steekje ren ik al naar de wc ik ben mezelf echt helemaal gek aan het maken
Die pijn was voor mij juist de bevestiging dat ik wel zwanger was bij Thirza: pas 19 dagen overtijd positief getest toen en vanaf 2 dagen voor NOD die bandenpijn. Is idd het oprekken van je baarmoeder, die daardoor aan de banden gaat trekken. Die banden zijn verbonden met je ruggewervels, waardoor je dus die pijn krijgt.
Heel herkenbaar Sorien, dat had ik ook in het begin. Wat de andere meiden ook al zeggen, dat is het oprekken van je baarmoeder en de banden. Ik bleef ook maar kijken of er geen bloed kwam. Het hoort er echt bij.